Assenza van de bediening

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1401 by beppebra
Assenza van de bediening werd gemaakt door beppebra
Dit is een Italiaanse, wetenschappelijke motorie, een geregistreerde gebruiker van een iPad, een interessante molto interesse. Een voorbeeld van een probleem is: in het geval van assenza dal servizio, devo lasciare un copia del registro con tutte le classi (ne ho 9) nel mio cassetto, a conoscenza del professore che mi sostituisce, questa copia an essere chiavetta. Chiedo kom posso fare per risolvere questo problema.
Saluti Giuseppe Braglia


Hallo, ik ben een leraar Italiaans, van lichamelijke opvoeding, ik heb uw registratie op Ipad overgenomen, wat ik erg interessant vind. De school stelde me een vraag: in geval van afwezigheid van de dienst, moet ik een kopie van het record van alle lessen (I 9) in mijn la achterlaten, op de hoogte van de professor die mij vervangt, deze kopie kan ook van cruciaal belang zijn . Ik vraag hoe ik dit kan doen om dit probleem op te lossen.
Groeten Giuseppe Braglia

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1404 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Assenza dal servizio
Buongiorno Giuseppe

Credo che l'opzione migliore è quella di utilizzare le funzionalità di esportazione sul registro di classe. È mogelijk om een ​​PDF of een CSV-bestand te maken direttamente, allora si dovrebbe stamparlo ! Niet sarebbe voldoende?

Groeten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.