Opdrachten toevoegen

  • Mr Sanchez520
  • offline
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1395 by Mr Sanchez520
Opdrachten toevoegen werd gemaakt door Mr Sanchez520
Hallo, ik ben nieuw in deze app en zou graag willen weten hoe ik opdrachten met beschrijvingen en scores kan toevoegen. Dank je, ik kan er voor mijn leven niet achter komen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1396 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Hoe voeg ik opdrachten toe
Welkom meneer Sanchez520,

Je kunt de hele cijferlijst beheren met een paar gebaren, in feite dubbeltikken en tikken en vasthouden, hier in detail uitgelegd .

Je hoeft alleen zoveel kolommen toe te voegen als je nodig hebt (een tik op het plusteken in de meest rechtse kolom), en het naar believen configureren, het cijfertype dat het zal bevatten, of de editor.

Met een dubbele tik voeg je het cijfer van een cel toe. Je hebt ook extra opties door op het kleine tandwiel in de rechterbovenhoek te tikken (zoals de richting van de volgende celeditie)
Door op een cel te tikken en vast te houden, heb je meer opties beschikbaar, zoals het toevoegen van een annotatie met afbeeldingen of audio.

U kunt ook de snelle start bekijken in de Instructies (in de bovenste balk van het web) of in de HowTo als u iets specifieks nodig heeft.

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, als er iets niet duidelijk is, laat het ons dan weten.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.