Agenda probleem

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4646 by VaiRas
Agenda probleem werd gemaakt door VaiRas
Ik heb problemen met mijn kalender (vandaar problemen met planner en planning) - Ik heb kalenderdatums ingevoerd van 28/04/14 tot 27/06/14 en om de een of andere reden toont het alleen april en mei, voor heel Juni tot nu toe heb ik vertrouwd op mijn papieren kroniek. Ik heb geprobeerd de kalender te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar om de een of andere reden kan deze niet worden gekoppeld aan juni! Ik heb een nieuwe kalender toegevoegd voor de volgende termijn en alle drie de maanden worden aan de linkerkant weergegeven (wat niet gebeurde met de kalender van termijn 2).

Enig idee voor een oplossing? Er zijn nog maar 3 dagen over in deze kalender. Maar nu hoop ik dat mijn back-up mijn schema en alles zal vervangen, want ik werd ongeduldig en verwijderde.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4647 by VaiRas
Beantwoord door VaiRas over onderwerp Agenda probleem
Maakt niet uit... Het was omdat ik geen volle week had...

* Facepalm *

Natuurlijk kom ik daar achter nadat ik om hulp heb gepost...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4648 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Agenda probleem
Blij dat je het gevonden hebt VaiRas

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 9 maanden geleden #4695 by Lawrence
Beantwoord door Lawrence over onderwerp Agenda probleem
Ik zie hetzelfde probleem, dit is een bug die moet worden opgelost.
Als ik mijn semester 2 invoer, dateert de datum van 21 juli 2014 - 11 december 2014. De kalender toont alleen juli, augustus, september, oktober en november.
December wordt pas op de kalender weergegeven als ik 20 december als einddatum invoer.
Dit is meer dan een volle week. En is duidelijk onjuist.
Het lijkt erop dat het probleem herhaalbaar is, ik kreeg een soortgelijk resultaat door 21 juli - 19 september in te voeren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 9 maanden geleden #4696 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Agenda probleem
Hallo Laurens,
In de huidige versie moeten de begin-/einddatums van de kalender volledige maanden bevatten.
Overweeg ook om één kalender te maken voor de hele periode 2014/2015, omdat het gemakkelijker is om dezelfde week (of weken) in één keer te repliceren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.