lesnotities invoeren in de planner

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4559 by Caroline
lesnotities invoeren in de planner werd gemaakt door Caroline
Ik probeer mijn lesplannen te schrijven, maar voor één klas zie ik de twee keer op dezelfde dag. Het programma voegt automatisch de les in die ik voor de eerdere periode heb geschreven in de volgende periode die ik niet wil. Ik kan de inhoud niet bewerken. Wat moet ik doen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4560 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp lesnotities invoeren in de planner
Hallo Caroline,
In de huidige versie 3.0 kun je maar één keer lessen schrijven voor een klas&dag.
Onze volgende update is bijna klaar, onze versie 3.1 ( hier de details ) en je kunt zoveel lessen invoegen als je nodig hebt op dezelfde dag

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4561 by Caroline
Beantwoord door Caroline over onderwerp lesnotities invoeren in de planner
Bedankt voor het onmiddellijke antwoord. Ik dacht dat ik gewoon dom was. Zal het moeilijk zijn om de app te updaten?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4562 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp lesnotities invoeren in de planner
Helemaal niet, net als elke andere update. U ziet een nieuwe versie beschikbaar in de App Store-app > Updates binnen een paar dagen en zodra u op de knop 'Update' klikt, wordt de nieuwe iDoceo-versie geïnstalleerd en zijn uw huidige gegevens daar.

Het is echter altijd een goed idee om een ​​back-up te maken voordat u een update uitvoert:
tik op de knop Back-up op de liniaal en wacht tot het bericht 'Back-up voltooid' verschijnt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4632 by Wendy
Beantwoord door Wendy over onderwerp lesnotities invoeren in de planner
Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik alleen een iPad van de eerste editie heb, kan ik de update niet uitvoeren.
Is er een alternatief? iPad geleverd door werk dus upgraden geen optie!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 10 maanden geleden - 9 jaar 10 maanden geleden #4633 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp lesnotities invoeren in de planner
Ik ben bang Wendy niet.
We hadden al moeite om iDoceo 3.0 compatibel te maken met de iPad 1 en iOS5 veel langer te ondersteunen dan wie dan ook.

De originele iPad heeft de helft van het geheugen van andere apparaten (bijv. iPad 2) en we werden geconfronteerd met ernstige beperkingen bij het ontwikkelen van iDoceo 3.

Aangezien Apple dit najaar iOS8 zal presenteren en we enkele compatibiliteitsproblemen met iOS7 ondervonden, om nog maar te zwijgen van het nieuwe uiterlijk, waren we genoodzaakt om over te stappen op iOS7.
Laatst bewerkt: 9 jaar 10 maanden geleden door bert. Reden: wat extra details

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.