Markbook afdrukken

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4545 by Damo
Markbook afdrukken werd gemaakt door Damo
Hallo daar Bert-

Ik moet mijn hele cijferboek voor een hele klas afdrukken, inclusief aanwezigheidssymbolen, voor een andere leraar aan wie ik een klas overhandig. Is er een manier om dit te doen? Als ik als pdf open om af te drukken, ontbreken alle aanwezigheidssymbolen. Bedankt hopelijk heb je een oplossing!

vriendelijke groeten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden - 9 jaar 11 maanden geleden #4546 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Markbook afdrukken
Hallo Damo,
Ik neem aan dat je exporteert met de optie 'Rapporteren', is dat het?
De snelste manier om al die pictogrammen op te nemen, is als alternatief exporteren naar PDF (de eerste optie uit de exportlijst), dat is bijna alsof je een foto maakt van de hele pagina in je markbook.
Als die PDF geen optie is, en je wilt toch dat 'Rapport' gebruiken, laat het me dan weten, dan zal ik in detail uitleggen hoe je die iconen kunt opnemen.
Kortom, u moet in plaats daarvan de Rapportage (expertmodus) gebruiken. Hier wat instructies voor het geval je het eens wilt proberen
Met vriendelijke groet
Laatst bewerkt: 9 jaar 11 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4547 by Damo
Beantwoord door Damo over onderwerp Markbook afdrukken
Hallo Bert, bedankt hiervoor. Helaas helpt het niet om een ​​pagina van het mark book als "foto" af te drukken, aangezien het mark book een heel jaar beslaat! De pdf-foto dekt dus alleen de eerste 4 lessen. Ook het deskundigenrapport geprobeerd en alle aanwezigheidssymbolen ontbreken. Elke verdere hulp wordt zeer op prijs gesteld

Hartelijk dank voor de snelle reactie!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden - 9 jaar 11 maanden geleden #4548 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Markbook afdrukken
Kijk eens naar deze PDF hieronder en je ziet wat ik bedoelde met een 'Foto', er staan ​​zo nodig honderd kolommen in!
Dit gebeurt met de PDF-export


Bestandsbijlage:

File Name: hd14717e.pdf
Bestandsgrootte: 1,029 KB





Geef me een paar minuten en ik leg de andere optie uit
bijlagen:
Laatst bewerkt: 9 jaar 11 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4549 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Markbook afdrukken
U vindt een gedetailleerde uitleg hier en een korte video

Maar in het kort:
- Tik in de weergave Markeerboek op exporteren > Rapporteren (Expertmodus)
- Tik op Alles (werkbalk hieronder) en een paar keer op de blauwe knop in diezelfde werkbalk.
Die blauwe knop vertegenwoordigt de pictogrammen in een cel en u zult meteen zien dat pictogrammen worden ingeschakeld in alle kolommen die u hebt geselecteerd.
De gele knop staat voor de tekst in een cel, als je grotere cellen nodig hebt, tik je er een paar keer op.
- Tik nu op Exporteren (of mail) en je krijgt een mooie PDF met je tekst en pictogrammen erin
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Damo

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4550 by Damo
Beantwoord door Damo over onderwerp Markbook afdrukken
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om me hiermee te helpen - ik zal het proberen en laat het je weten als ik meer hulp nodig heb!

Nogmaals bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4658 by Damo
Beantwoord door Damo over onderwerp Markbook afdrukken
Het werkt! Dank je. In de toekomst zou het goed zijn als het zou kunnen afdrukken / opslaan in liggende weergave, omdat het er een beetje vreemd uitziet, maar het kan zijn dat ik iets verkeerd doe!

Nogmaals bedankt zeer gewaardeerd

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.