Problemen met het importeren van feestdagen in de agenda

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4335 by Mevrouw Tara
Hey daar!

Ik heb problemen met het importeren van feestdagen en evenementen in de idoceo-kalender.

Wanneer ik op de knop Feestdagen importeren klik, wordt alleen een lijst weergegeven met mijn e-mailaccounts die ik op mijn computer heb opgeslagen (geen verwijzing naar iPad-agenda). Een van de accounts (mijn zakelijke e-mail) is gekoppeld aan de iPad-agenda, maar wanneer ik deze selecteer, bevriest het alleen het scherm en sluit vervolgens idoceo af. Dit is meerdere keren gebeurd en gebeurt ook wanneer ik op de andere e-mailaccountopties klik.


Is er een manier om idoceo te koppelen aan mijn iPad Agenda-app (de standaardapp die bij de iPad wordt geleverd) - aangezien daarin al alle nationale, staats- en schoolvakanties en andere evenementen zijn gemarkeerd.

Hartelijk dank,
land

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4336 by Armin
Beantwoord door Armin over onderwerp Problemen met het importeren van feestdagen in de agenda
Hallo mevrouw Tara,

Bij mij gebeurt hetzelfde, moet een bug zijn.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4342 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Problemen met het importeren van feestdagen in de agenda
Hallo @MsTara @Armin,

Zorg er eerst voor dat iDoceo toegang heeft tot uw iPad-agenda's.

Van iPad Instellingen / Privacy / Kalender / schakel iDoceo in de lijst in.

De lijst met beschikbare agenda's in iDoceo kan worden bewerkt vanuit het hoofdscherm van iDoceo / Instellingen / Agenda's.
@Tara Ik vermoed dat de iPad-kalender niet is ingeschakeld in deze lijst, probeer het eens.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4343 by Armin
Beantwoord door Armin over onderwerp Problemen met het importeren van feestdagen in de agenda
Hallo mevrouw Tara en Bert,

Dat is precies het vreemde hierin; ik heb Idoceo op "aan" staan ​​in instellingen> privacy> agenda's.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4344 by Armin
Beantwoord door Armin over onderwerp Problemen met het importeren van feestdagen in de agenda
Het grappige is dat het bevriezen alleen gebeurt met een van mijn agenda's, de andere 11 werken prima.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4345 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Problemen met het importeren van feestdagen in de agenda
Natuurlijk is het een vervelende bug. Ik zal het in de gaten houden
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Mevrouw Tara

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4346 by Mevrouw Tara
Beantwoord door Mevrouw Tara over onderwerp Problemen met het importeren van feestdagen in de agenda
Bedankt Bert,

Ik heb er niet aan gedacht om de privacy-instellingen te controleren, dus bedankt voor de suggestie.
Helaas, net als Arming, was idoceo daarvoor ingeschakeld en het importeert nog steeds niet.
Het bevriest eigenlijk ook in al mijn agenda's.

Bedankt voor het snelle antwoord,

land

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.