onregelmatige lessen

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4292 by moidaaf
onregelmatige lessen werd gemaakt door moidaaf
Hallo,

Ik overweeg Idoceo voor mijn planning, maar heb een paar vragen: :)

In Japan, waar ik Engelse les geef, zijn veel maandagen feestdagen. Aangezien elke cursus 15 lessen moet bevatten, worden mijn maandaglessen vaak verplaatst.

Zo was maandag de 21e (4e maandagles van dit semester) een feestdag. Deze lessen vonden plaats op woensdag de 23e.

is het mogelijk om

1. nummer elke les van een cursus in de planner ( maandag 1e les: 10, 2 september: 17 september, 3 september: 26 september...)

2. uitzonderingen op de lesdag per geval beslissen (bijvoorbeeld maandag les nummer 4 vervangt donderdag les nummer 5)

Veel dank, : Cheer:

David Taquet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4315 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp onregelmatige lessen
Hoi David,

1. nummer elke les van een cursus in de planner ( maandag 1e les: 10, 2 september: 17 september, 3 september: 26 september...)

Dit is nog niet mogelijk. Je bent echter niet de eerste die hierom vraagt.

2. uitzonderingen op de lesdag per geval beslissen (bijvoorbeeld maandag les nummer 4 vervangt donderdag les nummer 5)

Ik ben bang dat dit ook niet kan. Je kunt het handmatig doen door de ene les voor de andere te vervangen, maar ik denk dat je hier een specifieke functie voor wilt hebben...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4325 by moidaaf
Beantwoord door moidaaf over onderwerp onregelmatige lessen
Bedankt voor het antwoord. Ik denk dat ik wacht op een toekomstige update om te zien of het mogelijk is;-)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.