Foto-opslag

Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2729 by Jimpotten
Foto-opslag werd gemaakt door Jimpotten
Hallo,

Als je foto's maakt van het werk van leerlingen in de annotaties, in welke resolutie neemt de app deze dan op? Ik denk dat als ik veel foto's van studentenwerk maak, mijn iPad-opslag dan vrij snel vol raakt?

Als ik de foto van de fotorol verwijder, wordt deze dan ook uit de app verwijderd?

Ik neem aan dat als ik een back-up van de gegevens maak naar Dropbox, er ook een back-up wordt gemaakt van alle foto's, video's en audiobestanden?

Ook toekomstige plannen voor Google Drive-synchronisatie?

Bedankt en goed werk aan de app.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2733 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Foto-opslag
Hallo daar Jimpots,
Hier vind je alle antwoorden gerelateerd aan het maken van foto's
Alle afbeeldingen/video's worden opgeslagen in de fotorol (en bewaard in een apart album indien ingeschakeld), dus het is niet opgenomen in de conventionele iDoceo-back-up.
Audiobestanden daarentegen worden lokaal opgeslagen en opgenomen in back-ups.
Omdat het niet de eerste keer is dat we over deze zorg lezen, zullen we proberen om in onze volgende grote update een instelling voor 'fotokwaliteit' toe te voegen, en de optie om alle afbeeldingen en video in de app op te slaan, net als bij gewone bestanden en audio.
In eerste instantie leek het vrij flexibel om die afbeeldingen toe te voegen aan de camerarol van de iPad, maar het heeft een aantal ernstige beperkingen bij het opslaan en verwijderen van afbeeldingen in Albums.
Google Drive staat in onze takenlijst!
Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Anoniem
11 jaar 2 maanden geleden #2734 by Anoniem
Beantwoord door Anoniem over onderwerp Foto-opslag
Uitstekend, bedankt dat je contact met me hebt opgenomen.

Ik zal de app waarschijnlijk pas boos gaan gebruiken als de fotodocumentatie is gesorteerd, omdat ik voorbeelden van studentenwerk moet kunnen archiveren om de voortgang te laten zien, enz....

Het klinkt alsof je onderweg een paar veelbelovende updates hebt en ik ben dol op het concept van de annotatiefaciliteit.

Nogmaals bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.