App crasht na update bij importeren (opgelost)

  • DrNick
11 jaar 7 maanden geleden #815 by DrNick
Bijgewerkt naar nieuwe versie op iPad. Geprobeerd CSV's te uploaden met beide methoden vanuit Dropbox. Klasse verschijnt op Blackboard, maar als je erop tikt, crasht de app. Heb opnieuw geïnstalleerd en zelfde probleem - om het even welke suggesties?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #816 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: App crasht na update
Hallo DrNick,
Sorry om dat te horen, laten we er eens naar kijken. zou je me die CSV willen sturen op support@idoceo.net?
Heb je het voorbeeld-CSV-bestand in de instructies geprobeerd? Werkte dat?
Gebruik alleen de Dropbox-procedure van de Dropbox-app die grondig is getest en die uiteindelijk de oude zal vervangen.

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • DrNick
11 jaar 7 maanden geleden #820 by DrNick
Beantwoord door DrNick over onderwerp Re: App crasht na update
Ik kan je het volledige bestand niet sturen omdat het vertrouwelijke gegevens over studenten bevat, dus ik dacht dat ik de meeste gegevens zou verwijderen, behalve de kolomkoppen, voordat ik het verzond. Ik heb geprobeerd het gewijzigde bestand bij toeval te uploaden en het is perfect geüpload. Zou er iets in de gegevens kunnen zijn dat de crash veroorzaakt waar ik vanaf moet?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #821 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: App crasht na update
Hallo DrNick,
Het is raar, misschien een apostrof of een vreemd teken in het CSV-bestand? Als u exporteert vanuit een Excel-bestand, getallen of een andere bron, probeer dan te exporteren met UTF8-codering, dit is niet altijd beschikbaar, maar probeer het eens.
Is het toevallig een groot bestand met meer dan honderd studenten of kolommen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • DrNick
11 jaar 7 maanden geleden #822 by DrNick
Beantwoord door DrNick over onderwerp Re: App crasht na update
OK, ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Onderaan de lijst met namen en gegevens van studenten waren enkele cellen met andere informatie - als ik deze verwijder voordat ik ze upload, is er geen probleem en werkt alles perfect. Ik zal je een bestand sturen dat de app laat crashen, zodat je het kunt bekijken, aangezien de gegevens die het probleem veroorzaken niet vertrouwelijk zijn. Bedankt voor de suggesties.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #823 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: App crasht na update
Geweldig, dankje

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.