Klassen, ingangen en iDoceo Connect-beoordelingen bij het wisselen van apparaat.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9228 by Axelph
Zoals de titel al zegt, ben ik hele klasconfiguraties kwijtgeraakt door synchronisatie wanneer ik ze op de Mac doe en vice versa. Ik laat het meestal een paar minuten aan staan, maar het probleem is duidelijker wanneer ik van Mac naar iPad overschakel. Ik ben zojuist een halve iDoceo-opdracht kwijtgeraakt waar ik ongeveer een uur aan had gewerkt. Is er een manier om echt te weten of er een synchronisatie is uitgevoerd? Ik zie soms dat het pictogram verandert, maar op dit moment weet ik het niet echt zeker. Ik wil heel graag op mijn iPad werken, maar nu ben ik bang dat ik een deel van mijn gegevens, of alles, kwijtraak.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9229 by bert
Hallo Axelph,
Zorg ervoor dat u op beide apparaten met de meest recente versie van iDoceo 7.0.9 werkt.
Zorg ervoor dat er voldoende beschikbare ruimte is in uw iCloud-account

Eenmaal geverifieerd: tik op het apparaat waar uw huidige gegevens zich bevinden op Opties (tandwielpictogram) > Cloudlinks > Synchronisatie uitschakelen en opnieuw inschakelen.
Gegevens kunnen niet verloren gaan, ze worden samengevoegd tussen apparaten. Met deze bewerking ziet u bij beide hetzelfde.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9232 by Axelph
Bedankt dat je me gemoedsrust hebt gegeven. Volgende keer zal ik goed kijken. Wat de lessen betreft, heb ik zojuist een eerdere back-up hersteld of mijn Excel-bladen opnieuw geüpload, dus geen permanent verlies, maar de helft van mijn iDoceo Connect-vragen kwam nooit terug. Ik rommel wat rond op mijn Mac en kijk wat er zou kunnen storen. Bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.