annotaties synchroniseren

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9188 by tomka
annotaties synchroniseren werd gemaakt door tomka
Als ik aantekeningen in studentengegevens schrijf, worden ze door synchronisatie verwijderd.
Het lijkt erop dat veranderingen duren totdat ik iDoceo op mijn tweede apparaat open en de annotatie daar open.
Dan lijkt de annotatie te worden overschreven met de lege annotatie van mijn tweede apparaat.
Na een paar seconden is de annotatie ook leeg op mijn eerste apparaat.

Met vriendelijke groet, Tom

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9189 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp annotaties synchroniseren
Hallo Tom,
Werk bij naar de huidige iDoceo 7.0.8 of hoger waar dit probleem is verholpen.
Excuses voor het ongemak

apps.apple.com/app/apple-store/id477120941

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9190 by tomka
Beantwoord door tomka over onderwerp annotaties synchroniseren
Bedankt voor je snelle reactie!

werkt nu bijna perfect. Maar bij het verwijderen van een hele annotatie blijft de annotatie op het tweede apparaat staan. Andere wijzigingen lijken nu te synchroniseren.

Is er ergens een versiegeschiedenis beschikbaar? Ik kan er geen vinden. In de app store is de versiegeschiedenis voor alle secundaire versies hetzelfde. Het zou geweldig zijn om te zien of een bug is opgelost of een functie is toegevoegd die mij betreft. Het is niet nodig om veel te schrijven, slechts een kleine hint over de wijzigingen.

Een vraag over annotaties in het algemeen: ik dacht dat annotaties per student worden opgeslagen. Maar het lijkt erop dat ze gekoppeld zijn aan een studentenklas. Aangezien ik een aantal van mijn studenten in verschillende klassen lesgeef, zou het fijn zijn om de mogelijkheid te hebben om enkele annotaties aan een student te koppelen, onafhankelijk van de klas. Is daar een mogelijkheid voor?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9196 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp annotaties synchroniseren
Bedankt Tomka, het zal worden verbeterd in onze volgende update.

Wat betreft uw verzoek, een paar alternatieven.

- Annotaties worden per klas en leerling zelfstandig bewaard.

- Als je in plaats daarvan met de sectie 'Notities' werkt, wat een krachtigere oplossing is voor 'Annotaties', kun je gemakkelijk schakelen tussen lessen voor die specifieke student vanuit de onderste balk



- Als je te maken hebt met eenvoudige teksten/annotaties, kun je overwegen een aangepast veld in het persoonlijke gegevensblad van de student te gebruiken, zoals hier wordt uitgelegd

www.idoceo.net/index.php/en/grade-book-a...personal-data-screen

U kunt vervolgens inschakelen in Opties (tandwielpictogram) > Opties (cijferlijst) > Persoonlijke details van leerling koppelen aan verschillende klassen.

De tekst die u in deze persoonlijke velden typt, wordt ook naar alle andere klassen gekopieerd.

Als je meer details nodig hebt, laat het me dan weten
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9197 by tomka
Beantwoord door tomka over onderwerp annotaties synchroniseren
Nogmaals: bedankt voor je geweldige steun!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.