iDoceo Connect - peer assessment groepen

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8260 by breed
Ik zou graag willen dat mijn studenten een peer-assessment uitvoeren in hun wetenschappelijke groepen. Mijn huidige groepsopstelling is voor hun Engelse groep en hun wetenschappelijke groep is een andere groep kinderen.

Kan ik ze aan meer dan één groep toewijzen of dit aanpassen in iDoceo Connect zodat ik de kinderen uit hun groep kan kiezen?

mijn dank,
Brett

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8261 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Connect - peer assessment groepen
Hallo Brett,
Je kunt maar één groep per leerling toewijzen.
Als je er klaar voor bent, kun je in het gedeelte 'Groepen', wanneer je een peer-assessmenttaak maakt, handmatig kiezen welke studenten elkaar zullen evalueren. Het is niet erg handig als je veel studenten hebt.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: breed

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8262 by breed
Beantwoord door breed over onderwerp iDoceo Connect - peer assessment groepen
Bert,

Ik zag de mogelijkheid om studenten te selecteren. Helaas kon ik geen student kiezen buiten hun 'groep'.

Dit is prima, verwacht ik voor de middelbare school, waar je meer kans hebt om één groep per klas te hebben. Op de lagere school heb ik leesgroepen, wiskundegroepen, wetenschapsgroepen enz. met één klas.

Wat dacht je van een 'klas'-groep en ik kies handmatig aan wie een student feedback geeft? Niet perfect, maar creëert een oplossing.

Dank je!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8265 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Connect - peer assessment groepen
Ja, een enkele groep voor de hele klas zou je studenten individueel laten kiezen en de 'groep'-beperking zou niet van toepassing zijn.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8266 by breed
Beantwoord door breed over onderwerp iDoceo Connect - peer assessment groepen
Bert,

Ik gebruik de groepsfunctie elke dag en dus zou het geweldig zijn om een ​​optie te hebben om je eigen groepen te maken of gewoon de klas als optie te hebben.

Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.