Favoriete kolombewerker

  • hoofdkwartier
  • offline
Meer
6 jaar 6 maanden geleden - 6 jaar 6 maanden geleden #7138 by hoofdkwartier
Favoriete kolombewerker werd gemaakt door hoofdkwartier
Hallo GHQ,

Ik heb een favoriete kolom gemaakt met een aangepaste editor die ik hwk-editor heb genoemd. Bij het maken van de favoriete column heb ik de datum gekozen om op de ondertitel te verschijnen. Ik geef er nu de voorkeur aan om de datum te verwijderen voor elke nieuwe kolom die nieuw wordt ingevoegd. Hoe kan ik de favoriete kolom invoeren en de wijziging aanbrengen voor toekomstige invoeging van kolommen.

Kolom toevoegen > Favoriete kolommen toevoegen > Bewerken > Verwijder het selectievakje 'vandaag' en uw volgende hebben geen datum.

Hoe verwijder je de hele sjabloon eigenlijk?

U kunt 'Kolom toevoegen > Favoriete kolommen toevoegen > Bewerken' en de favoriete kolommen verwijderen die u niet langer wilt gebruiken.
Tik in de cijferlijst lang op een kop > Verwijder een kolom of tik lang op een tabblad > Verwijderen of tik op Extra (bovenste balk) > Kolommen om kolommen in bulk te verwijderen

Is er ergens een lijst met favoriete kolommen in gebruik waar ik toegang toe heb, zodat ik de sjabloon kan bewerken of verwijderen?

Favoriete kolommen zijn slechts voorgeconfigureerde kolommen. Als je ze eenmaal aan de cijferlijst hebt toegevoegd, gedragen ze zich als alle andere. Verdere wijzigingen in de configuratie van 'favoriete kolommen' hebben geen effect op de cijferlijst.
Laatst bewerkt: 6 jaar 6 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.