afwezigheidsbeheer

Meer
11 jaar 7 maanden geleden - 11 jaar 7 maanden geleden #1353 by vitth
afwezigheidsbeheer werd gemaakt door vitth
Hi all

Ik moet een rapporttabel exporteren met datum en met automatische berekening van afwezigheidsuren. Kan iemand mij advies geven over de beste manier om de afwezigheid van studenten op te vangen?
Ik heb geprobeerd een blad ad hoc te maken met ongeveer 30 lege kolommen om de afwezigheden te plaatsen en een laatste kolom die de som berekent, maar het lijkt een beetje 'omslachtig en het lijkt erop dat het programma de trage verversing op mijn iPad 1 heeft.

dank bij voorbaat
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door vitth.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1356 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: afwezigheidsregistratie
Hallo Vith,
Wat we in gedachten hadden bij het beheren van afwezigheden, was om elke kolom dagelijks toe te voegen wanneer ze komen. Datum wordt automatisch toegevoegd aan elke kolom wanneer als u deze functies gebruikt, kunt u hier een kijkje nemen .
Over de iPad 1-snelheid, we zullen proberen deze te verbeteren, maar het is eigenlijk geen verversing, het tekent maar één keer, eerst wanneer je het tabblad opent, de rest zou snel genoeg moeten gaan!
Hier het aanwezigheidsrapport dat sommige van onze gebruikers maken (het kan een willekeurig aantal datums/kolommen hebben)

Bestandsbijlage:

File Name: aanwezigheid...9-20.pdf
Bestandsgrootte: 35 KB


Laat het me weten als ik je verder kan helpen

Fijn dat je weer op het forum bent
bijlagen:
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: vitth

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.