sjabloon voor het maken van kolommen

Meer
4 jaar 6 maanden geleden #8281 by xfaderx
sjabloon voor het maken van kolommen werd gemaakt door xfaderx
Is er een manier waarop ik een kolomsjabloon op mijn pc kan gebruiken en deze kan uploaden naar idoceo als ik klaar ben?

Ik wil minstens 3 kolomkoppen gebruiken, maar mogelijk 20-30 kolommen onder elke kop. Tot nu toe heb ik verschillende klaslokalen handmatig ingesteld door idoceo te openen en vervolgens elke standaard voor elke kolom afzonderlijk te kopiëren en te plakken. Zoals je je kunt voorstellen, duurt het lang om op te zetten. Als ik een sjabloon had dat ik op een pc zou kunnen gebruiken, zou ik het veel sneller kunnen instellen en het dan gewoon in idoceo importeren.

Mijn opzet heeft 22 lessen, elk met 3 tabbladen (één voor anekdotische notities, één voor aanwezigheid en één voor ons curriculum [vink aan of kruis] aangezien elke student aan de vereiste norm voldoet.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 6 maanden geleden #8282 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp sjabloon voor het maken van kolommen
Hallo xfaderx,
U kunt een XLS-bestand met kolommen importeren en iDoceo importeert het als headers, maar er wordt geen rekening gehouden met subheaders of andere eigenschappen. Ik weet niet zeker of dat voor jou zal werken.
We zullen er rekening mee houden om in de toekomst meer opties aan te bieden.

Ik neem aan dat je dit al weet, maar hier zijn enkele extra hulpmiddelen:
- U kunt een tabblad, categorie/map of klas dupliceren door lang te tikken > Kopiëren
- U kunt favoriete kolommen maken (kolom toevoegen > Favoriet) en categorieën om eenvoudig configuraties te dupliceren

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.