Hier veröffentlichen wir Güncellemeler speziell für Deutschlehrer, Neuigkeiten und Konfigurationen

Unterschiedlichen Editörler ile Berechnung Gesamtnotlar

Daha
3 ay 3 hafta önce #31204 by Jan Honerkamp
Unterschiedlichen Editörler ile Berechnung Gesamtnotlar tarafından yaratıldı Jan Honerkamp
Merhaba,
ich habe habe eine Frage zur Berechnung der Gesamtnoten:
1. Habe ich die mündliche Mitarbeit meiner Schüler*innen durch Semboller eingegeben, die mücevherler mit Zahlenwerten verknüpft sind. Daraus'un varlığı Gesamtnote'un bir parçası. Jedoch habe ich teilweise auch Spalten mit dem Editor Notenauswahl Text, wenn ich z.B Projektarbeiten benotet habe, diese solen auch mit in der Gesamtberechnung berücksichtigt werden. Leider verändert sich der Zahlenwert dort aber nicht. Editör Notenauswahl'ın bir parçası olarak, benim için yeni bir tanımlayıcı sürüm oluşturmadım mı?
Über eine schnelle Rückmeldung würde ich mich sehr freuen.
Saygılarımla
Jan Honerkamp

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
3 ay 3 hafta önce #31206 by Ruislip
Merhaba Jan,

Bir gün sonra, bir seçenek olarak bir kursta bir ders aldınız ve benim iPad'imden bir ekran görüntüsü aldım.

Schicken Sie ile karla@support.idoceo.net adresini ziyaret edin

LG
Karla
Ekler:

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
3 ay 3 hafta önce #31207 by Jan Honerkamp
Yanıtlayan: Jan Honerkamp Konu üzerine Unterschiedlichen Editörler ile Berechnung Gesamtnotlar
Cevap için çok teşekkürler.
Kannst du darauf erkennen was du brauchst?

LG
Ara
 
Ekler:

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
3 ay 3 hafta önce #31208 by Ruislip
Bu yüzden, fotoğraflarımın hiçbirinde bir şey görmediğim için, fotoğraflarımın yanı sıra fotoğraflar da çok iyi oldu.
Anonim bir çalışma yaparak Vorlage'ı ziyaret edin.
Angehängter Pfeilen'in ekran görüntüsü

LG
Karla

 
Ekler:

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
3 ay 3 hafta önce #31209 by Jan Honerkamp
Yanıtlayan: Jan Honerkamp Konu üzerine Unterschiedlichen Editörler ile Berechnung Gesamtnotlar
Danke für die schnelle Antwort. Ich hoffe das ist die richtige Datei.
Saygılarımla
Ara 
Ekler:

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
3 ay 3 hafta önce #31210 by Ruislip
Şablon alındı

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
3 ay 3 hafta önce #31211 by Ruislip
Merhaba Jan,

Bir sonraki kurulum sırasında, bir sonraki kurulumda, bir sonraki kurulumda bir tane daha var. Bu Spalte mi, benim için önemli bir işaret mi? Peki iPad'inizle Ergebniswerte mi yaptınız?

LG
Karla 
Ekler:

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
3 ay 3 hafta önce #31212 by Jan Honerkamp
Yanıtlayan: Jan Honerkamp Konu üzerine Unterschiedlichen Editörler ile Berechnung Gesamtnotlar
Ja genau, die Werte stimmen überein ve die be Spalte entspricht den Gesamtnoten.
LG

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
3 ay 3 hafta önce #31213 by Ruislip
Aber diese Spalte berechnet nichts, die Vorlage, die Sie mir geschickt haben, enthält keinerlei Berechnung, sie berechnet nichts.

LG
 
Ekler:

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.