Compétences nouvelle voie professionalnelle française

Daha
5 yıl 4 hafta önce - 5 yıl 4 hafta önce #8022 by ClaireDeg
Bonjour

Geçmişe dönük açıklamaları ve becerileri gözden geçirin.

En hızlı ve en iyi meslekler, Fransa'nın en iyi iş yerlerinin en iyileri. ».
Un petit rappel fera sûrement du bien à de nombreux profs français en sesli meslek !

Mersi !
Claire
Son düzenleme: 5 yıl 4 hafta önce tarafından ClaireDeg.

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
5 yıl 3 hafta önce - 5 yıl 3 hafta önce #8045 by ClaireDeg
Yanıtlayan: ClaireDeg Konu üzerine Compétences nouvelle voie professionalnelle française
Bonjour

En iyi şeyler, her şeyin başı ve en kötüsü.
Başlangıç ​​noktası, “önemli noktalar”, “yetkinlikler”, ve “hiyerarşik yeterlilikler” ile ilgili “normlar” ile ilgilidir.

Détailler, nous avons bakım ve yükümlülük d'évaluation par yetkinlik:
- une méta-compétence ou MC (peut-être identique au niveau « socle » des primaires ?),
- dans la MC, je déroule entre 4 et 6 compétences comunes or CC à chacun de mes 3 métiers,
- CC'nin dansları, CM'nin en iyi yetkinlikleri, en son aşamalar için geçerlidir. Elles peuvent en efffet appartenir à plusieurs CC, hiçbir zaman bir araya gelme hiérarchie « parfaite » pour le système iDoceo.
En saniye, profesyonel olarak, CM'yi başlatır, CC'yi başlatır (MC'yi başlatır). En 1ère pro, encore encore quelques CC ve bcp de CM selon l'option de bac pro choisie par l'élève.

MC'den uzak durun.
Önlük mü? Yorum est-ce que je répartis les CC ve les CM que je dois pouvoir noter bağımsızlığını ilan ediyor ? Yorum yap CM selon qu'elles decoulent d'une ou de plusieurs CC ?

Merci à tout ceux qui m'auront lu déjà et qui m'auront içerir :)
Sachant que la réforme de la voie pro va toucher d'ici l'an prochain les familles de metiers ve que tous devront fonctionner sur cette idee. Daha fazla bilgi için bkz.

Teşekkür ederim ve iyi günler
Claire
Son düzenleme: 5 yıl 3 hafta önce tarafından ClaireDeg.

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
5 yıl 3 hafta önce - 5 yıl 1 hafta önce #8047 by bert
Merci, ayrıntılı açıklama Claire'i dökün.
En güncel sürümler, en son ve en iyi seçimler. Avez-vous, gelecekteki değişiklikleri belgelemiyor mu? Si vous en avez, envoyez-le à support @ idoceo.net
Son düzenleme: 5 yıl 1 hafta önce bert.

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.

Daha
5 yıl 1 hafta önce #8063 by ClaireDeg
Yanıtlayan: ClaireDeg Konu üzerine Compétences nouvelle voie professionalnelle française
bonjour Bert,

Je n'ai pas trouvé l'addresse du mail, donc voici le fichier en hızlı l'extrait du nouveau référentiel.

Çözüm que j'envisage est la suivante :

- Norme = "Méta-compétence 1" (örnek: Intégrer la Relations Client dans un cadre omnicanal)
=> à l'intérieur, je rajoute (toutes les lignes en fait) les "Compétences komünleri" c'est à dire "prendre contact" sur la première ligne, le besoin sur la 2ème ligne, vb...

- en compétence clé = "Compétences métier" örneği = "MA-Gérer simultanément les activités (B1)" vb... Je rajoute "MA" (Métiers de l'accueil) en ilk başlangıç ​​parce qu'il me faudra à un an donné En iyi nokta, en iyi yetkinlikler, en son ve en son noktadaki anlaşmalar (B1...), parce que là aussi, il me faudra faire le point.

- enfin, je "coche" les vakaları dans la page des normes, yeniden bir araya gelme les compétences komünler avec les compétences métiers qui s'y rattache.

- "Gruplar" birleştiriciler için "MA" vb., "Bloklar" ve daha fazlası, en uygun öğeler "MA" ve "B1" ? ? "Gruplar"ın en büyük ve en iyi dansları olan normlar, il est mieux d'utiliser lequel ?

- à quoi sert le "pids" ??

Yardımlarınız için teşekkürler
Claire

Dosya eklentisi:

Dosya adı: aile_de...nt-2.pdf
Dosya Boyutu:54 KB
Ekler:

Lütfen Oturum aç or Hesap oluştur sohbete katılmak için.