Ustawianie harmonogramu

Więcej
Rok 10 6 miesięcy temu #3850 by StephNGa
Ustawianie harmonogramu został stworzony przez StephNGa
Jestem nowy w aplikacji iDoceo, ale zaintrygowało mnie wiele recenzji nauczycieli szkół podstawowych. Podzielili się tym, że byli w stanie zorganizować wiele zajęć w okresie zajęć. Każda z moich klas ma dwie sale domowe, ale są one naprzemienne (tj. Poniedziałki 5A i 5B; Wtorki 5A i 5C itd.) Za każdym razem, gdy dodaję zajęcia do planu, usuwa to poprzednie zajęcia, mimo że wybieram DODAJ, a nie EDYTUJ. Twoja pomoc byłaby bardzo mile widziana.

Dziękujemy z wyprzedzeniem,
StephNGa :wiwat:

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
Rok 10 6 miesięcy temu #3855 by bert
Odpowiedzi udzielił bert na temat Ustawianie harmonogramu
Witamy w iDoceo StephNGa,
W obecnej wersji w okresie może być tylko jedna klasa. Nie jestem pewien, czy uda nam się to poprawić w przyszłości, ale odnotowaliśmy.
Nie wahaj się opublikować, jeśli przegapisz coś jeszcze

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
Rok 10 6 miesięcy temu - Rok 10 6 miesięcy temu #3908 by John2400
Odpowiedzi udzielił John2400 na temat Ustawianie harmonogramu
Witam też się tym interesuję. Ustaliłam sobie okresy iw tym czasie mam czasami dwie lekcje.

Poradziłem sobie z tym, ustawiając wiele okresów i godzin, i dwukrotnie dodawałem zajęcia do następujących przedziałów czasowych - wizualnie wygląda to dobrze, ale może to przyszła myśl.

EG – pierwsza lekcja to matematyka i tylko jedna grupa uczniów – ale w niektóre dni – mam dwie lub trzy różne grupy dzieci, które wchodzą i wychodzą z pierwszej lekcji. Tak więc to, czego naprawdę potrzebuję, to kontrolowanie czasów okresu w różne dni. w poniedziałek 9-10 to jeden okres. We wtorek okres jeden trwa od 9 do 9.30 tylko.
Ostatnio zmieniany: 10 lata 6 miesiąc temu przez John2400.

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
Rok 10 3 miesięcy temu #4262 by gsutt0