Tryb podstawowej klasy

Więcej
Rok 2 3 miesięcy temu - Rok 2 3 miesięcy temu #10213 by Pani Kookaburra
Tryb podstawowej klasy został stworzony przez Pani Kookaburra
Cześć, jestem nowicjuszem, więc mogę się mylić, ale obecnie jestem trochę sfrustrowany, że planista wydaje się być nastawiony na nauczycieli, którzy uczą w wielu klasach, i nie ma przydatnego sposobu skonfigurowania planisty dla nauczycieli szkół podstawowych, którzy uczą tylko 1 klasę tak, aby odzwierciedlał ich tygodniowy plan lekcji - mam nadzieję, że to możliwe - np.; zamiast konieczności wybierania klasy, miejsca i czasu, moglibyśmy po prostu mieć „Głównego Planera”, który pozwala nam dodawać temat, temat i notatkę. Poza tym nie rozumiem, dlaczego musisz umieścić czas, w którym są okresy z boku - widziałem, że wiele osób zmienia „okres” na bok na czas, który ma dla mnie dużo większy sens, ale nadal wydaje się, że musisz umieścić czas w polu, kiedy przydzielasz okres. Dobrze byłoby mieć pole wyboru „cały okres”, aby nie trzeba było PONOWNIE wybierać rzeczywistych czasów.
Ostatnio zmieniany: 2 lata 3 miesiąc temu przez Pani Kookaburra.
Następujący użytkownicy podziękowali: glazura, Pani KC

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
1 rok 4 miesiące temu #30724 by Pani KC
Odpowiedzi udzielił Pani KC na temat Tryb podstawowej klasy
Jednym z głównych powodów, dla których nie używam iDoceo, jest to, jak bardzo jest ono ukierunkowane na szkołę średnią. Uwielbiam wszystko inne, ale nie planista, który jest tak przywiązany do różnych klas.

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
1 rok 4 miesiące temu #30725 by bert
Odpowiedzi udzielił bert na temat Tryb podstawowej klasy
Dziękujemy za wszystkie opinie. Zaplanowałem wiele nowych funkcji dla planisty i mam nadzieję, że to zadziała.
Będę Cię informować tutaj na wypadek, gdybyś chciał dołączyć do testów beta, gdy tylko będą dostępne

Jeśli przegapisz coś jeszcze, nie wahaj się opublikować