Dodać ucznia z jednej klasy do drugiej?

Więcej
Rok 3 8 miesięcy temu #9065 by mśruba
Dodać ucznia z jednej klasy do drugiej? został stworzony przez mśruba
Jestem nauczycielem przedmiotów specjalnych i podczas przesyłania danych przypadkowo umieściłem ucznia w niewłaściwej klasie. W jego „karcie” lub profilu jest mnóstwo danych z przesłanego pliku. Czy mogę dodać go do właściwej klasy i usunąć z niewłaściwej klasy bez ręcznego wprowadzania wszystkich tych danych? Ponieważ niektóre dzieci przenoszą zajęcia na początku roku, zdarza się to więcej niż raz.

Gdybym był nauczycielem w klasie, wyobrażam sobie, że chciałbym zbudować listę ocen z przedmiotów ścisłych z mojego dziennika ocen z matematyki lub ELA. Wygląda na to, że powinienem mieć możliwość +ucznia do dziennika ocen i wybrania go z listy wszystkich przesłanych przeze mnie uczniów, zamiast konieczności ręcznego wprowadzania całej karty danych tego ucznia lub przygotowywania drugiego pliku CSV do przesłania. Przydałoby się to zwłaszcza nowym dzieciom. Mógłbym wpisać wszystkie jego dane do mojego dziennika ocen ELA, a następnie po prostu dodać go do moich dzienników ocen z przedmiotów ścisłych, matematyki itp. bez konieczności wpisywania danych kontaktowych jego rodziny, jego legitymacji studenckiej, zakwaterowania IEP/504 itp. dla każdej klasy.

Jeśli jest to już możliwe, wyjaśnij sekwencję kliknięć. Jeśli nie jest jeszcze dostępna, rozważ dodanie tej funkcji! W przypadku jednego ucznia faktycznie kliknąłem „+ Inne zajęcia”, zaimportowałem CAŁĄ klasę, do której uczeń został nieprawidłowo umieszczony, a następnie usunąłem pozostałych 28 uczniów, aby móc zachować kartę danych tego ucznia. Wydaje się to trochę śmieszne, ale ze względu na wszystkie informacje, które zawarłem w pliku CSV, karta jest dość obszerna i było to w rzeczywistości szybsze niż ponowne wprowadzanie wszystkich danych. Proszę, pomóż mi znaleźć szybszy sposób!

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej