Aplikacja zarządzana iDoceo (Payload) z MDM (Relution)

Więcej
Rok 2 5 miesięcy temu #10130 by Tokołosze
Aplikacja zarządzana iDoceo (Payload) z MDM (Relution) został stworzony przez Tokołosze
Dobra wszyscy rano,

Jestem całkiem nowy w administrowaniu MDM w naszej szkole. Ponieważ przepisy dotyczące ochrony danych są dość surowe w UE, nie mogę pozwolić moim kolegom i studentom na łączenie się z innymi usługami w chmurze niż nasza szkolna chmura za pomocą WebDAV.

To, co chciałbym zrobić, to ukryć inne opcje chmury w menu, więc w ogóle nie można ich wybrać, może nawet wstępnie skonfigurować odpowiedni serwer dla WebDAV.

W razie zamówieenia projektu apps jak Notability i Firefox można zarządzać aplikacją w ten sposób (przykład z Notability):


<!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" " www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd ">


Giphy dozwolone

iCloud dozwolone

Udostępnianie linków dozwolone

Zablokowane tematy dozwolone

Dozwolona biblioteka zdjęć

Klip internetowy dozwolony

Dozwolone usługi w chmurze

WebDAV
Otwórz w




Jak widać, zezwalam tylko na udostępnianie dokumentów Notability przez WebDAV i „OpenIn”, czyli Airdrop itp. Czy jest coś takiego możliwe dla iDoceo? Jeśli nie, czy można to uwzględnić? Ufam kolegom, ale wiem, że niektórzy z nich nie czytają podpisanych umów. :)

Dziękuję bardzo! :)

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
Rok 2 5 miesięcy temu #10133 by bert
Odpowiedzi udzielił bert na temat Aplikacja zarządzana iDoceo (Payload) z MDM (Relution)
Rano Tokolosze,
To nie jest jeszcze dostępne, ale podoba mi się podejście.
Musiałbym jednak zrobić kilka testów. Byłoby wspaniale, gdybyś mógł dołączyć do testów beta
Napisz do mnie na adres support@idoceo.net, kiedy będziesz miał okazję, i daj mi znać, jakie kroki wykonałeś, aby pracować z tym plikiem plist.

pozdrowienia

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
Rok 2 5 miesięcy temu #10134 by Tokołosze