Połączenie cyklu i tygodnia

Więcej
Rok 9 8 miesięcy temu #4774 by kmdries
Połączenie cyklu i tygodnia został stworzony przez kmdries
Cześć,

Jestem nauczycielem muzyki i mam harmonogramy, które zmieniają się w różny sposób. Moje zajęcia K-3 obracają się w sześciodniowym cyklu, ponieważ w każdej klasie jest sześć sekcji. Nie miałam problemu z wpisaniem ich do kalendarza i spisaniem go na kolejne tygodnie. Problem pojawia się, gdy próbuję wprowadzić moje zajęcia z czwartej klasy. Mamy tylko 4 sekcji czwartej klasy, więc są one w standardowym pięciodniowym tygodniu. Kiedy próbuję dodać moje zajęcia z czwartej klasy i skopiować je na kolejne tygodnie, anuluje to utworzony wcześniej harmonogram cyklu. Czy istnieje sposób na połączenie mojego harmonogramu cykli i tygodniowego rozkładu stacjonarnego?

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
Rok 9 8 miesięcy temu - Rok 9 8 miesięcy temu #4775 by bert
Odpowiedzi udzielił bert na temat Połączenie cyklu i tygodnia
Witaj kmdries,
Obawiam się, że jeszcze nie możemy tego zrobić. Jest to coś, co mamy w naszych zadaniach do wykonania, ale nadal nie jestem pewien, jak zajmiemy się tą konfiguracją. Zobaczę, co da się zrobić w naszej następnej dużej aktualizacji, to zajmie trochę czasu.

Powinieneś skonfigurować sześciodniowy cykl w kalendarzu, który z kolei pojawi się w terminarzu i używać dziennika na każdych zajęciach do bardziej konwencjonalnego pięciodniowego harmonogramu.

Ustawienie pokazane poniżej zadecyduje, czy dziennik zajęć będzie zależny od kalendarza, czy nie. Dla twoich klas K-3, ustaw „Konfiguracja tygodnia zależy od kalendarza” a dla reszty powinieneś użyć „Prosta konfiguracja tygodnia”

Mam nadzieję, że to pomoże!

Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 9 lata 8 miesiąc temu przez bert.

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
Rok 9 8 miesięcy temu #4776 by kmdries
Odpowiedzi udzielił kmdries na temat Połączenie cyklu i tygodnia