Planowanie lekcji i wyznaczanie terminu

Więcej
Rok 10 5 miesięcy temu #4158 by Nauczyciel muzykiMcGorry
Planowanie lekcji i wyznaczanie terminu został stworzony przez Nauczyciel muzykiMcGorry
Cześć. Uwielbiam aplikację. Jednak nie jestem pewien, czy używać go do pisania planów lekcji i śledzenia ich według klas. Jestem nauczycielem muzyki i muszę śledzić lekcje dla każdej klasy w wielu klasach. Weszłam na stronę pamiętnika, ale jest tam napisane „bez przypisanego okresu”, więc obawiam się, że jeśli napiszę na tej stronie, nie skojarzy tego z moją klasą. Przyjrzałem się również adnotacjom, ale wydaje się, że dotyczy to bardziej notatek. Czy mogę też wygenerować raport dzienny, aby zobaczyć wszystkie lekcje z danego dnia w pełnym widoku? Czy mogę uruchomić plik PDF z moimi codziennymi lekcjami, aby udostępnić go mojemu nauczycielowi? Dzięki.

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
Rok 10 5 miesięcy temu #4161 by bert
Odpowiedzi udzielił bert na temat Planowanie lekcji i wyznaczanie terminu
Witamy MusicTeacherMcGorry, oto kilka wskazówek, które powinny pomóc.

Dziennik w klasie jest unikalny dla każdej klasy. Zasadniczo oznacza to, że cokolwiek napiszesz w każdym dzienniku, pozostanie w tej klasie, nawet jeśli „nie przypisano żadnej kropki”, nic nie zostanie utracone.

Na przykład możesz zdecydować się na zapisywanie swoich planów w dzienniku każdej klasy i nie potrzebujesz dodatkowej konfiguracji.

A teraz kwestia okresów.
Jest to konieczne tylko wtedy, gdy chcesz, aby iDoceo o tym wiedziało jeśli chodzi o komunikację i motywację Twoje zajęcia są zaplanowane.
Umożliwi to:
- Pokaż pełny tydzień w terminarzu ze wszystkimi zaplanowanymi zajęciami
- Zobacz wszystkie dzienniki z danego tygodnia na jednym ekranie. Możesz edytować i dodawać w nim dane tak, jakbyś był w pamiętniku.
- Skoncentruj się na jednym dniu ze wszystkimi zajęciami
- Wprowadź swoje wakacje



Krótko mówiąc:
- nie krępuj się pisać w pamiętniku.