Podsumowania wyników

Więcej
1 rok 8 miesiące temu #10618 by grhafer30
Podsumowania wyników został stworzony przez grhafer30
Jestem nowy w iDoceo, ale poświęcam tydzień na zrozumienie aplikacji, abym nie musiał się jej uczyć w nadchodzącym roku szkolnym!

Jedną z rzeczy, których nie jestem pewien, jest to, jak działają wyniki w iDoceo. Na przykład chciałbym, aby zakładka Oceny zawierała wszystkie podsumowujące oceny: Ważna jest ocena wyników, podsumowanie każdego z moich dziesięciu Osiągnięć kursu. Utworzyłem je za pomocą opcji Wiele kolumn > Wyniki — Obliczenia, a następnie wybrałem wszystkie dziesięć wyników; jednak wyświetlana jest tylko jedna kolumna. (Nie, nie jest zwinięty, ale jest pojedynczym elementem w folderze. Zakładam, że jest to średnia ze wszystkich dziesięciu wyników.) Następnie spróbowałem dodać Wiele kolumn> Wyniki - Kolumny i włączyłem wszystko do jednego folderu (zobacz obrazy plików 1 i 2.)

Mimo że w głównym widoku dziennika ocen (zakładka Podsumowanie) mam ustawione indywidualne oceny kolumn dla poszczególnych zadań, wprowadzone przeze mnie wyniki nie są uśredniane w odpowiedniej kolumnie obliczania wyników na karcie ocen. Tak, mam wybraną średnią ważoną.

czego mi brakuje? Mógłbym mieć czterdzieści lub pięćdziesiąt indywidualnych ocen dla każdego konkretnego wyniku, ale muszę je wprowadzać indywidualnie w trakcie semestru i mieć średnią kroczącą przez cały semestr. (Wszystkie oceny mają taką samą wagę.) Czy muszę tworzyć „połączone” zadania za pomocą polecenia Kopiuj dla wyniku? To też nie wydawało się działać.

Próbowałem szukać w pełnej instrukcji, ale nie znalazłem żadnych odpowiedzi. Dzięki za wszelką pomoc.

Gary

Proszę Zaloguj Się or Utwórz konto aby włączyć się do rozmowy.

Więcej
1 rok 8 miesiące temu #10621 by Piękny
Odpowiedzi udzielił Piękny na temat Podsumowania wyników
Cześć,

Jestem Munay z iDoceo Support, po przeczytaniu Twojego zapytania chciałbym pomóc.