- Otrzymane podziękowania: 0
Średni
- x2didi8x
-
Autor
- Niekatywne
Mniej
Więcej
Rok 13 4 miesięcy temu #1085
by x2didi8x
Średni został stworzony przez x2didi8x
Witaj!
Jestem nauczycielem języka włoskiego.
Uwielbiam twoją aplikację i myślę, że jest prawdopodobnie najlepszą w swoim gatunku.
Mam problem z obliczeniem średniej z serii testów.
Problem polega na tym, że jeśli wynik średniej jest poniżej 6 lub poniżej 60 (próbowałem obu z ocenami od 1 do 10 i od 1 do 100) wynik wynosi 0.00.
Próbowałem zmienić ustawienia skali znaków, ale wynik jest zawsze taki sam. Załączam zdjęcie, żeby pokazać o co mi chodzi.
Czy możesz mi pomóc rozwiązać ten problem? Z góry dziękuję.
Jestem nauczycielem języka włoskiego.
Uwielbiam twoją aplikację i myślę, że jest prawdopodobnie najlepszą w swoim gatunku.
Mam problem z obliczeniem średniej z serii testów.
Problem polega na tym, że jeśli wynik średniej jest poniżej 6 lub poniżej 60 (próbowałem obu z ocenami od 1 do 10 i od 1 do 100) wynik wynosi 0.00.
Próbowałem zmienić ustawienia skali znaków, ale wynik jest zawsze taki sam. Załączam zdjęcie, żeby pokazać o co mi chodzi.
Czy możesz mi pomóc rozwiązać ten problem? Z góry dziękuję.
- bert
-
- Niekatywne
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 749
Rok 13 4 miesięcy temu #1086
by bert
Odpowiedzi udzielił bert na temat Odp: Średnio
Witamy x2didi8x,
Wydaje się, że jest to problem z konfiguracją ocen (tipo di voti), powinieneś sprawdzić, czy „Valore di soglia” wynosi 0.
Jeśli możesz dołączyć zdjęcie, takie jak to, które mi wysłałeś, ze strzałkami i procentami na ekranie, mogę podać więcej informacji!
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Wydaje się, że jest to problem z konfiguracją ocen (tipo di voti), powinieneś sprawdzić, czy „Valore di soglia” wynosi 0.
Jeśli możesz dołączyć zdjęcie, takie jak to, które mi wysłałeś, ze strzałkami i procentami na ekranie, mogę podać więcej informacji!
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
- x2didi8x
-
Autor
- Niekatywne
Mniej
Więcej
- bert
-