E-postrapportfunksjon

Mer
8 år 3 måneder siden #6115 by JasonEvens
E-postrapportfunksjon ble opprettet av JasonEvens
Hei,
Jeg har begynt å bruke denne e-postrapportfunksjonen for å gi detaljert studenttilbakemelding via e-post. Det er flott. Jeg har måttet tukle mye for å få e-postadresser inn i idoceo - måtte gjøre via regneark, slå sammen brukernavn med @-delen av e-post osv.
Jeg har spurt IKT-kontoret om de kan opprette et fullstendig e-postfelt som en del av profilene vi lager fra SIMS, som er hovedprogramvaren som brukes på skoler i Storbritannia for elevdata.
Dessverre er det ikke mulig å legge til hele e-postadressen som en del av profilene som er opprettet i SIMS, så det er ingen enkel måte for ansatte å importere student-e-poster når de oppretter nye klasser, noe som betyr at vi ikke kan gå videre med å dra nytte av denne flotte funksjon som personalet ville slite med å sette opp.
Alt dette kan imidlertid løses HVIS du er i stand til å sette opp en standard funksjon for e-postsuffiks for en organisasjon. På skolen min slutter alle e-poster med @southcraven.org . Vi kan da fortsatt importere brukernavnfeltet fra profilene opprettet fra SIMS, men når du genererer rapporter må iDoceo bare kombinere brukernavnfeltet med det forhåndsdefinerte e-postsuffikset?

Ville dette være mulig? Jeg håper det da jeg kan se at alle bruker e-postrapportfunksjonen for å få tilbakemeldinger til studentene i mye mer detalj.

Takk,

Jason,

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 2 måneder siden #6117 by bert
Besvart av bert på emnet E-postrapportfunksjon
Merket Jason, takk.

Jeg tror ærlig talt at SIMS virkelig hadde råd til å eksportere disse e-postadressene som faktiske e-poster i stedet for at vi implementerer en hack-ish løsning i iDoceo med et svært begrenset omfang (iDoceo brukes over hele verden). Budsjettet vårt blekner i sammenligning, og de belaster kundene sine - mye - på årsbasis, det gjør vi ikke.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.