Idocio for studenter

Flere
9 år 6 måneder siden #4954 by Kirbyshire
Idocio for studenter ble opprettet av Kirbyshire
Finnes det et tilsvarende program for studenter som kan kobles til idocio? Jeg har studenter som er veldig interessert i appen, men de trenger ikke alle funksjonene Indoc har er det en enkelt studentversjon?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 6 måneder siden #4955 by bert
Besvart av bert på emnet Idocio for studenter
Hei Kirbyshire,
Jeg er redd ikke, men det er noe vi vurderer. Hvis du kunne sende oss en linje (support@idoco.net) med funksjonene de trenger, ville det være til stor hjelp. Vi er fortsatt veldig fokusert på å forbedre lærerens side og vi trenger noen tilbakemeldinger på elevens.

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 6 måneder siden #4956 by Kirbyshire
Besvart av Kirbyshire på emnet Idocio for studenter
Jeg synes versjonen for lærere er ganske utmerket, selv om jeg synes den er mer komplisert på grunn av alle de nye funksjonene. Jeg foreslår at du ikke kompliserer det for mye, men en studenttimeplanversjon med kalender og planlegger pluss en slags direkte lekseutgaveside ville være flott. Elevene mine er veldig interessert i programmet, spesielt de i sjette klasse

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 6 måneder siden #4957 by bert
Besvart av bert på emnet Idocio for studenter
Ja, vi jobber med den forenklingen på iDoceo.
Har elevene dine prøvd iStudiez? Det er en velkjent app blant studenter, men jeg er ikke sikker på om det mangler noen spesiell funksjon eller kanskje en stor ulempe/feil.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.