Syklusproblemer!!!

Mer
9 år 7 måneder siden #4789 by sølvmorgen76
Besvart av sølvmorgen76 på emnet Syklusproblemer!!!
Gjør fortsatt det samme, selv etter å ha trykket på iDoceo-ikonet fem ganger. Jeg bør nevne at vår femdagers syklus starter tirsdag 2. september. Med andre ord går vår første femdagers syklus over den første helgen.
Tirsdag – dag 1
ons. - Dag 2
Tors. - Dag 3
fre. - Dag 4
Mandag - Dag 5

Kan helgen rote det til?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4790 by bert
Besvart av bert på emnet Syklusproblemer!!!
Jeg antar at du klikket på "Repliser databasen" etter disse 5 trykkene
Det er usannsynlig at helgene er problemet, når du trykker på Helligdager er listen tom igjen?(bortsett fra 1. september)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4791 by sølvmorgen76
Besvart av sølvmorgen76 på emnet Syklusproblemer!!!
Ja, ferien forsvinner også. Her er arbeidsflyten min:
1. Legg inn helligdager.
2. Fyll ut en uke (tirsdag til mandag; 2. til 8. september) med perioder/fag for hver av dagene.
3. Trykk på Syklus. Trykk tirsdag til penger i rekkefølge. Velg den 9. som første dag i syklusen, 25. juni som siste dag i syklusen.
4. Trykk på "Kopier" for å replikere syklusen for året.
5. Alt ser bra ut. Syklusen gjentas riktig med helligdager intakt (men ikke regnet som dager i syklusen).
6. Trykk på "Klasse" for å forlate kalenderen.
7. Trykk på "Kalender" for å gå tilbake til kalenderen. Helligdager mangler og syklusen gjentas bare i rekkefølge uavhengig av helligdager.

Ikke sikker på hva annet jeg kan gjøre. Veldig frustrert. Jeg har brukt altfor mye tid på dette. Jeg hadde et lignende problem i fjor og klarte å løse det. Jeg fulgte disse instruksjonene til ingen nytte. Kan det være en feil?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4792 by sølvmorgen76
Besvart av sølvmorgen76 på emnet Syklusproblemer!!!
Jeg tror ferien er problemet. Hver gang jeg trykker på "Klasse" og deretter går tilbake til kalenderen, er ferien min borte med bare 1. september igjen. Kan dette være en feil av noe slag?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4793 by bert
Besvart av bert på emnet Syklusproblemer!!!
Det ser ut som det, men alternativet Repliker database jeg nevnte burde løse det. Jeg skal holde deg oppdatert hvis det er noen fremgang på dette, jobber med det

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4794 by sølvmorgen76
Besvart av sølvmorgen76 på emnet Syklusproblemer!!!
Takk for god støtte. Jeg setter stor pris på det. Forhåpentligvis er det noe som kan løses.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4812 by sølvmorgen76
Besvart av sølvmorgen76 på emnet Syklusproblemer!!!
Noen fremgang? Takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4816 by bert
Besvart av bert på emnet Syklusproblemer!!!
Hei silvermorning76
Vi hadde en bruker med et lignende problem (eller minst like rart), og hun løste det ved å starte iPaden på nytt. Trykk på både hjem- og toppknappen til den starter på nytt, og prøv deretter disse høytidene.
Bare legg til en i kalenderen og gå tilbake til hovedkursskjermen for å sjekke om de er riktig lagret

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.