Bildelagring

Mer
11 år 2 måneder siden #2729 by Jimpots
Bildelagring ble opprettet av Jimpots
Hallo,

Når du tar bilder av elevarbeid i merknadene, hvilken oppløsning tar appen dem i? Jeg tenker at hvis jeg tar mange bilder av studentarbeid, vil iPad-lagringen min bli fylt opp ganske raskt?

Hvis jeg sletter bildet fra fotorullen, slettes det da fra appen?

Jeg antar at hvis jeg sikkerhetskopierer dataene til Dropbox, vil alle bilder, videoer og lydfiler også bli sikkerhetskopiert?

Noen fremtidige planer for Google Disk-synkronisering?

Takk og godt arbeid med appen.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 1 måned siden #2733 by bert
Besvart av bert på emnet Bildelagring
Hei Jimpots,
Her finner du alle svarene relatert til å ta bilder
Alle bilder/videoer lagres i fotorullen (og oppbevares i et eget album hvis aktivert), så det er ikke inkludert i den konvensjonelle iDoceo-sikkerhetskopien.
Lydfiler på den annen side er lagret lokalt og inkludert i sikkerhetskopier.
Siden det ikke er første gang vi leser om denne bekymringen, vil vi prøve å legge til i vår neste store oppdatering en "fotokvalitet"-innstilling, og muligheten til å lagre alle bilder og video inne i appen, slik det gjør med vanlige filer og lyd.
Til å begynne med virket det ganske fleksibelt å legge til disse bildene i iPads kamerarulle, men det har noen alvorlige begrensninger for å lagre og slette bilder i album.
Google Disk er på oppgavelisten vår!
hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Anonym
11 år 1 måned siden #2734 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Bildelagring
Utmerket, takk for at du kom tilbake til meg.

Jeg begynner nok ikke å bruke appen i sinne før bildedokumentasjonen er sortert da jeg trenger å kunne arkivere eksempler på elevarbeid for å vise progresjon osv....

Høres ut som om du har noen lovende oppdateringer på vei, og jeg elsker konseptet med merknadsanlegget.

Takk igjen.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.