Vennligst vurder å utvikle en for Windows 8

Mer
10 år 4 måneder siden #4128 by ravn
Jeg har lest at det er usannsynlig at du kommer ut med en Windows-versjon, men hei, det er mitt ønske. Selv om jeg forstår hvor du kommer fra, vil du kanskje revurdere. Hvis målet er å virkelig hjelpe lærere med å administrere klassene deres, kan du kanskje hjelpe mye mer hvis du kom ut med en Windows-versjon. Jeg er sikker på at mange flere mennesker vil sette pris på det, jeg er så sikker på at jeg ville. Takk for tiden din :D

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Stødig Eddie
10 år 4 måneder siden #4142 by Stødig Eddie
Besvart av Stødig Eddie på emnet Vennligst vurder å utvikle en for Windows 8
Windows RT ber om en app som denne!

Det er ingenting som kommer i nærheten, jeg tror du vil finne mye interesse fra Windows- og Windows RT-brukere.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 4 måneder siden #4143 by bert
Notert, men la oss først se hvem som er deres neste administrerende direktør.

Vi har tapt enormt mye tid og penger på å utvikle programvare for Windows, og det gjør fortsatt vondt...

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 3 måneder siden #4221 by Casselton
Besvart av Casselton på emnet Vennligst vurder å utvikle en for Windows 8
Jeg har nettopp opprettet en konto slik at jeg kan logge inn og gi min støtte! Skoler, som bedrifter, bruker fortsatt mange MS Office-applikasjoner. Følgelig har jeg et Windows 8-nettbrett i stedet for en iPad – noe som er flott, men det mangler Idoceo! Bare tenk på hvor mange lærere som ville brukt dette på klasseroms-PC-ene, ikke bry deg om nettbrett, hvis dette ble utgitt for Windows!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 3 måneder siden #4230 by bert
Takk for at du kontaktet oss Casselton,
Jeg er redd for at noe av følelsen av iDoceo ville gå tapt uten å kunne berøre skjermen. Vi vil prøve å flytte til en Mac-versjon på et tidspunkt, og da får vi se om Windows

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • mk2333
8 år 5 måneder siden #6006 by mk2333
Besvart av mk2333 på emnet Vennligst vurder å utvikle en for Windows 8
Vennligst utvikle en for PC :(
Jeg har alle mine undervisningsplaner, dagsplaner, vurderinger osv. på PC-en (til en verdi av 16 år) - jeg kan enkelt og raskt kopiere og lime inn fra ett år til det neste og bruke endringer etter behov - men jeg ELSKER iDoceo og med mindre jeg Jeg har bare peiling (sannsynligvis tilfellet) og mangler en enkel måte å gjøre det på med iDoceo. Jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg lever med appen :(
Hjelp Vennligst :(

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 5 måneder siden #6008 by bert
Hei mk2333,
Dessverre er overgangen til Windows veldig dyr for øyeblikket, og vi har ikke råd til det.
Tilsynelatende jobber Microsoft med et flott verktøy som vil gjøre denne overgangen enklere, men det er fortsatt i arbeid og det er ingen tidsramme eller tidsfrist i horisonten
Følgende bruker(e) sa takk: mk2333

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.