Generer en kurskarakter i kategorien Sammendrag

Mer
1 år 11 måneder siden #10528 by ldlemon4130
Besvart av ldlemon4130 på emnet Generer en kurskarakter i kategorien Sammendrag
Jeg ser hva du sier, men nå sier sammendragsfanen i karakterboken at kurstotalen min er på 309 poeng. Ikke 600 poeng for denne studenten og 700 poeng for alle andre.





Hvordan lager jeg en oppsummeringsfane som legger alle poeng elevene har samlet sammen og deler på det totale antallet poeng de forsøkte?
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
1 år 11 måneder siden #10530 by Munay
Hallo,

Jeg er Munay fra iDoceo support og jeg vil hjelpe deg med å konfigurere karakterboken din på riktig måte.

Først av alt viser den 309, fordi det er maksimalt mulig poeng du har hvis du kombinerer alle disse kolonnene.

Den røde kolonnen er 100 poeng + den grønne kolonnen er 135 + blå kolonne er 30 + lilla kolonne er 35 + Gul kolonne er 9 = 309 maks. totalt poeng

Hvis du vil ha 700, må du sørge for at disse kolonnene summeres til 700.

Hvis du er i tvil om hvordan du gjør dette, trenger jeg to ting for å hjelpe deg:

1. Malen for klassen din (viktigst)
2. En klar forklaring pluss bilder av hvordan du vil ha hver del gradert slik at jeg kan gjenskape den og deretter vise deg hvordan du gjør det.

For å lage en mal for klassen din, gå til Eksporter ---> Del ---> Velg karakterbok og merk inkluder alle faner ---> Del. Jeg legger ved et bilde for veiledning.

Du kan legge ved malen her eller sende den til support-e-posten karla.idoceolabs @ gmail.com


Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.