Legg automatisk oppmøte % til kolonnecellen.

Mer
6 år 10 måneder siden #6920 by mreade
Er det en måte å automatisk sette inn en elevs fremmøte % i en kolonnes celle? For eksempel har jeg tatt daglig oppmøte under kurset. Hvis jeg dobbeltklikker på en elevs navn på fanen der jeg har sporet oppmøte, og deretter velger «Oppmøte», viser vinduet en sirkulær graf med studentens oppmøte %, for dette eksemplet la oss si at det er 84 %.

Jeg vil gjerne vise 84% i en celle i en annen kolonne på en annen fane. Kan jeg fange denne verdien og deretter sette inn prosentverdien i en celle på en annen fane?

Usikker på om jeg har forklart dette riktig eller ikke. Vennligst la meg vite.

Mike

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 10 måneder siden #6921 by bert
Hei Mike,
Her er regnestykket du trenger.
Lagre den i iCloud Drive, hovedkatalogen, slik at du enkelt kan finne den i neste trinn

Fra oppmøte-fanen > legg til kolonne > Flere kolonner > Importer mal og velg denne filen

File Attachment:

File Name: Oppmøte...n.idoceo
Filstørrelse: 1 KB



Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 10 måneder siden #6922 by mreade
Besvart av mreade på emnet Legg automatisk oppmøte % til kolonnecellen.
Bart,

Jeg kan ikke fortelle deg hvor nyttig denne løsningen vil være ettersom jeg lærer mer og mer om denne appens funksjonalitet og kraft. Å være i stand til å finne en løsning på denne forespørselen gjør at jeg kan gi umiddelbar tilbakemelding til studenter, andre teaminstruktører osv. på et øyeblikks varsel og UTEN å måtte logge inn på høgskolens offisielle tjeneste for gradering/oppmøte.

iDoceo-beregningene samsvarer med høgskolens rekorder "perfekt!"

Mann, du er en trollmann på dette, og jeg er sikker på at jeg fant dette i App Store. Kudos.

BTW...jeg la ut en 10-starts anmeldelse i App Store.

Skål,

Mike
Følgende bruker(e) sa takk: bert

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.