Nåværende nivå

Mer
9 år 7 måneder siden #4769 by aussie_rover89
Nåværende nivå ble opprettet av aussie_rover89
Er det mulig å ha en kolonne som automatisk registrerer nivået en elev er på for en aktivitet. Og få den overført til en annen side/karakterbok? Dvs. Fra en liste over nivåer som allerede er registrert (+1-+12, -1- -12) er den gjeldende automatisk oppført i en annen kolonne, f.eks. Stu 1 er på +4, stu2 er på -6, lenket til andre sider

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4772 by bert
Besvart av bert på emnet Nåværende nivå
Hei aussie_rover89,

Du kan vise samme kolonne i forskjellige faner samtidig. Vi kaller det en koblet kolonne

Trykk og hold på kolonneoverskriften > Kopier > Velg målfanen > Koblet kolonne
Flere detaljer om dette her

En koblet kolonne kan opprettes fra konvensjonelle kolonner eller beregninger. I tillegg er det en spesiell beregning kalt "Sammenligning" som vil sammenligne et nivå med målet, jeg er ikke sikker på om du trenger noe sånt
Følgende bruker(e) sa takk: aussie_rover89

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4773 by aussie_rover89
Besvart av aussie_rover89 på emnet Nåværende nivå
Å koble sammen kolonnene er en del av det, så det hjelper, men den andre delen er at elevene mine har forskjellige nivåer i matematikkprogrammet 48-nivåer for å være presis, og jeg registrerer når de går opp et nivå slik at jeg kan se hvor raskt de lærer de nye konseptene osv. eller hvis de har sittet fast på et nivå lenger enn normalt for dem. Så jeg er ute etter en kolonne som viser deres nåværende nivå uten at jeg trenger å skli over hver gang for å se hver post for hver student. Kan dette gjøres, eller må jeg bare oppdatere nivåkolonnen når de går opp et nivå?

Lurer også på om du kan låse en kolonneposisjon som elevlisten slik at den blir værende mens de andre kolonnene beveger seg på tvers?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.