Tavle - 2 ukers tidsplan

Flere
11 år 8 måneder siden - 11 år 8 måneder siden #396 by apf102
Tavle - 2 ukers tidsplan ble opprettet av apf102
Hei,

Jeg eksperimenterer for tiden for å se om dette kan erstatte lærerplanleggeren min. Et stort problem jeg har for øyeblikket er imidlertid å få en 2 ukers tidsplan. Som det står har jeg en annen timeplan for en uke A til en uke B, og de veksler. Er det noen måte å sette dette inn på?

Også 2 raske forespørsler:

1) En rask studentsammendrag ved å trykke på navnet
2) En måte å krympe kolonner raskt slik at jeg kan få en veldig rask oversikt over alle karakterene (jeg pleier å skrive inn rundt 20 i året)
Sist redigert: 11 år 8 måneder siden av apf102.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 8 måneder siden #397 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Blackboard - 2 ukers tidsplan
Hei der,
Vår neste oppdatering vil ha en 2 ukers tidsplan, du kan ikke gjøre det med den nåværende utgivelsen, men regn med den til neste , vi jobber kontinuerlig for den, og den vil være tilgjengelig i midten av august.

Om dine forespørsler:

a) Ja, vi jobber allerede med en oppsummering, for øyeblikket er den rettet mot å sjekke oppmøtet, men siden det fortsatt er under arbeid, kan vi legge til et fullstendig sammendrag før utgivelse.

b) Du kan faktisk krympe kolonnene så mye du trenger, endre bredden og deretter bruke 'kopier stil' / 'lim inn stil'. Når du legger til nye kolonner, arver den også den siste kolonnens bredde, så det er ikke nødvendig å gjøre det etterpå.

Jeg vet at du sikter til en veksleknapp (krymp/avkrympe) , men det kan kanskje hjelpe å ha disse kolonnene med riktig størrelse fra begynnelsen.

Takk for at du kontaktet oss, bare skriv til oss hvis flere forespørsler dukker opp, så ser vi hva vi kan gjøre med det.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.