Planleggeren er tom!

Flere
9 år 3 uker siden #5407 by Cbaxter2088
Planleggeren er tom! ble opprettet av Cbaxter2088
Vennligst hjelp! Alle klassene mine ser ut til å ha forsvunnet fra planleggeren min. De viste bare steder, men nå vises ikke engang de.
Håper virkelig at noen kan hjelpe meg! Jeg har ikke engang tilgang til tidligere leksjonsplaner.





Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 3 uker siden #5408 by bert
Besvart av bert på emnet Planleggeren er tom!
Hei Cbaxter2088,
Fra det siste planleggerbildet kan jeg se at periodene ikke er konfigurert som klasser (klasseparameteren er tom), bare plasseringen er satt.
Jeg er ikke sikker på hvorfor planleggeren ikke engang viser det stedet.

Før du gjør ytterligere endringer, bør du ta en rask sikkerhetskopi. Trykk på sikkerhetskopieringsknappen på linjalen og vent til meldingen "sikkerhetskopiering fullført" vises.

Start iPad-en på nytt nå ved å trykke på både hjem- og toppknappene samtidig i noen sekunder

Leksjonsplanene dine er trygge. De er fortsatt der selv om kalenderen har blitt slettet eller endret.
Hvis du åpner en bestemt klasse og går til dens daglige dagbok - det røde båndet under med en 1 - vil du se notatene dine.

For å få tilbake planleggeren trenger du bare å konfigurere tidsplanen og kalenderen på nytt
dens klasser og perioder og leksjonsnotatene med filene - hvis noen - vil dukke opp igjen.
Følgende bruker(e) sa takk: Cbaxter2088

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 3 uker siden #5409 by Cbaxter2088
Besvart av Cbaxter2088 på emnet Planleggeren er tom!
Takk skal du ha. Jeg fant ut at det var det eneste alternativet mitt og tilbakestilte kalenderen fra september og timeplanene mine har kommet tilbake. Har du noen anelse om hvordan klasseparametrene forsvant? (Bare så jeg kan unngå å gjøre det igjen!)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.