Xls-klasser går inn i ressurser, ikke klassefaner

Flere
9 år 8 måneder siden - 9 år 8 måneder siden #4702 by vwsalsa
Kan noen hjelpe meg?
Hver gang jeg prøver å legge ved klasselistene, går de bare inn i filer i ressurser.

Jeg har fått IT-vennen min til å sette opp klasselister i XLS i den formateringen som trengs. Når jeg prøver å importere disse til Idoceo fra e-posten min, tar appen meg til siden der jeg allerede har satt opp klassenavnene mine, men sier "lagre fil i Idoceo", og jeg kan velge klassenavnet og deretter "studenter" eller " faner og kolonner', men det er fortsatt ingen elever som fyller disse klassene, i stedet er filene bare i 'ressurser' og jeg klarer ikke å kopiere dem inn i klassenavnene jeg har satt opp for planleggeren min.

Hva gjør jeg galt?
Sist redigert: 9 år 8 måneder siden av vwsalsa.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 8 måneder siden #4703 by bert
Velkommen vwsalsa,
Du bør sørge for at filen du importerer faktisk er en XLS eller XLSX.
Hvis du ser alternativet "Lagre fil", betyr det at det ikke er en Excel-fil, og det er derfor iDoceo prøver å lagre den som en ressurs. Du vil se filnavnet i det samme vinduet.
Og her er en annen gjetning... har du allerede oppdatert til vår nyeste versjon, iDoceo 3.1?
I denne versjonen er det ikke nødvendig å formatere filer lenger, vi har lagt til en importveiviser og import skal være ganske enkelt!
Hvis du fortsatt ikke kan ordne det, gi meg beskjed

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.