Problemer med å importere fra Dropbox (løst)

Flere
11 år 6 måneder siden #651 by Sarahe 999
Hei Bert
Jeg tenkte jeg skulle prøve å importere data og bruke cvs-filen her på nettstedet. Dessverre gir Dropbox meg ikke idoceo som et alternativ. Jeg har prøvd å avinstallere den og fjerne koblingen - fortsatt ikke noe idoceo-alternativ.
HJELP VÆR SÅ SNILL

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 6 måneder siden - 11 år 6 måneder siden #652 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Problemer med å importere fra Dropbox
Hei Sarahe999,

Dette alternativet gjelder for iDoceo 2.0 som bør være tilgjengelig når som helst snart (i dag eller i morgen topper). Beklager misforståelsen. CSV-filen inkluderer noen kolonner som ikke vil bli importert som personlige data på grunn av gjeldende versjon.

I versjon 1.7, som er den som er tilgjengelig i appbutikken, er importprosedyren litt annerledes:
- Først bør CSV-filen lagres i Dropbox , under Apps mappen og deretter iDoceo . Så den komplette veien ville være Apps/iDoceo/sample.csv
- For det andre: lag en klasse fra tavleskjermen
- Trykk deretter og hold på denne nye klassen , og trykk på IMPORTER, trykk deretter på Importer fil og velg eksempel-CSV-filen.

Dette er den gamle metoden, og vi har gjort det mye enklere med denne kommende utgivelsen, men du kan prøve den uansett.

Hvis du blir sittende fast, gi meg beskjed, eller hvis du ikke har noe imot, bare vent til i morgen, når (håper jeg) den nye versjonen vil være tilgjengelig. Vi venter fortsatt på godkjenningen, og folk hos Apple ser ut til å ha det spesielt travelt i disse dager.

Takk for at du kontakter oss.
Sist redigert: 11 år 6 måneder siden av bert.
Følgende bruker(e) sa takk: Sarahe 999

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 6 måneder siden #653 by Sarahe 999
Besvart av Sarahe 999 på emnet Re: Problemer med å importere fra Dropbox
Takk for veldig raskt svar, - utmerket service!
Jeg venter til i morgen, og hvis den ikke er utgitt, prøv den gamle måten.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Matt W.
11 år 6 måneder siden #684 by Matt W.
Besvart av Matt W. på emnet Re: Problemer med å importere fra Dropbox
Hei, lastet ned IDoceo selv og lurte også på det samme, siden jeg klarte å få alle klassene mine inn i .csv-formatet og hadde lagt inn ekstra informasjon i andre kolonner. Har du noe info om når versjon 2.0 slippes, da jeg heller vil holde på for å gjøre importen enklere.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 6 måneder siden #685 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Problemer med å importere fra Dropbox
Hei Matt,
Ja, hvis du kan, foreslår jeg at du venter, den gamle prosedyren er litt komplisert, det er derfor vi forbedret den.
Jeg kan ikke si sikkert når den vil være tilgjengelig, vi sendte inn oppdateringen for 10 dager siden og gjennomgangstiden er rundt 8-12 dager , men den endres avhengig av antall innsendinger.
Jeg har nettopp bedt om en rask gjennomgang, håper de kan finne tid til å gjøre det, og at vi slipper å vente mye lenger.

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Matt W.
11 år 6 måneder siden #686 by Matt W.
Besvart av Matt W. på emnet Re: Problemer med å importere fra Dropbox
Det er fantastisk Bert, takk for raskt svar. En kollega anbefalte appen i dag, og hvis jeg har mulighet til å laste opp klassene mine enkelt og med de ekstra overskriftene allerede på plass i .csv-filen, vil det gjøre oppsettet til en lek. Jeg ser frem til å se oppdateringen i appbutikken i nær fremtid. Semesteret vår starter på onsdag, så krysser fingrene for i morgen, så er jeg klar og godt i gang!

Matt.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 6 måneder siden #722 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Problemer med å importere fra Dropbox
Hei Sarahe, Matt,
Oppdateringen er allerede tilgjengelig i appbutikken. du burde ikke ha noe problem med å importere nå.
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Anonym
11 år 6 måneder siden #730 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Re: Problemer med å importere fra Dropbox
Takk Bert
Jeg har allerede importert den.
Som du sa var det veldig enkelt og greit. Gleder meg til å bruke idoceo til karakterboka i år.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.