Seks dagers roterende syklus, forberedelsesperioder i tidsplanen?

  • Amy
11 år 7 måneder siden #541 by Amy
Elsker oppdateringene! Lurer på å bruke tidsplanfunksjonen jeg trenger for å ha forberedelsesperioder synlige .... hvordan kunne det fungere? Jeg tenkte å legge til i hver klasse, men det ville vært tungvint. I likhet med andre har jeg en 6-dagers roterende timeplan...Jeg la til en 5-minutters klasse ved starten av hver dag med en etikett, så dette fungerer for å vite dagen for syklusen, men dekker kanskje ikke alle situasjoner. Takk!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
11 år 7 måneder siden #542 by bert
Hei Amy,
På denne kommende oppdateringen vil du ha nye verktøy på timeplanen for å tillate kopiering av en klasse til flere dager i uken (hvis de deler start-/sluttidene), som kan gjøre oppgaven enklere, vi vil tenke på forberedelsesperiodene selv om.

Om den roterende tidsplanen , vil du kunne konfigurere den i v2.0. Noen brukere i Quebec forklarte oss at de har 9 dagers roterende tidsplan, og vi utarbeidet en generisk løsning for det, som begynner med muligheten til å ha 2 forskjellige tidsplaner.

I ditt tilfelle, i innstillinger, vil du legge til 6 dager fra mandag til lørdag for eksempel, og deretter aktivere alternativet 'Vis tall i stedet for ukedager', som på bildet.



Og det vil se slik ut



Takk for tilbakemeldingen! hvis vi kommer med en enklere løsning for forberedelsesperiodene, gir vi deg beskjed
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.