Planlegging

Mer
11 år 8 måneder siden #534 by Patristikk
Planlegging ble opprettet av Patristikk
Jeg skal begynne å bruke idoceo, men jeg mangler et ukentlig planleggingsverktøy der jeg kan ha time-til-time-timer, daglig planlegging, lekser og andre kommentarer. Er det mulig med denne appen?
Takk
PS. Jeg skal legge til et bilde av lærerens notatbok de fleste lærere i Spania bruker, for å gi et eksempel
www.additio.com/cataleg.php?categoria=1&cat2=1&cat3=5
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 8 måneder siden #535 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Planlegging
Hei Patristack,
iDoceo har ingen spesifikke planleggingsverktøy for øyeblikket, men det er i veikartet vårt. Som et alternativ legger de fleste av våre brukere til slike detaljer i dagboken eller som merknader i en celle.
Du vil snart også kunne legge til kommentarer i hver kolonnes overskrift .

Takk for at du kontakter oss og takk for bilder. El aspekto de la planificación semanal no dista mucho de nuestro diario faktiske, en falta de la separación por horas, poco a poco iremos añadiendo esas funciones.

Her et skjermbilde av vår fornyede dagbok for iDoceo 2.0
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Turtlewax
11 år 7 måneder siden #568 by Turtlewax
Besvart av Turtlewax på emnet Re: Planlegging
Hei er planleggeren som er med i den oppdaterte versjonen, det ville vært greit å kunne klikke på dagen f.eks mandag og se en side som er satt opp for døgnets perioder i mitt tilfelle 5 leksjoner.

Den kan ha kolonner som leksjon, lekser, gjøremål (de 2 sistnevnte er de mindre kolonnene)

Ser du for deg noe slikt?

Takk xx

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #577 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Planlegging
Hei turtlewax,
Det var ingen vesentlig tid til å legge til planleggeren i denne kommende versjonen, men vi jobber med det allerede.
Alle har spesielle krav til planleggeren sin, og det er litt vanskelig å finne en overensstemmelse mellom funksjoner/kompleksitet/brukervennlighet, så alle ideer her vil hjelpe, hvis du har et bilde eller en liten tegning av det du vil se i planlegger det ville hjelpe mye! Vi velger forskjellige planleggere for å blande dem alle sammen til en flott en.
Takk for at du kontaktet oss

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.