Velge alternativer i eller redigere dialogbokser

Flere
2 år 5 måneder siden - 2 år 5 måneder siden #10112 by pauhana658
Etter å ha installert Monterrey på en M1 MacBook Pro, kan jeg ikke samhandle med dialogboksene i idoceo.

For eksempel, hvis jeg ønsker å slette en kolonne, velger jeg "Slett" fra hurtigmenyen og jeg får en dialog som spør om jeg vil slette kolonnen. Så snart jeg klikker hvor som helst i dialogboksen, inkludert den store røde knappen, forsvinner dialogboksen og ingen handling utføres. Dette skjer med hver type handling som produserer en dialogboks.

I et annet eksempel vil jeg sende graderte oppgaver tilbake til studentene via e-post, så jeg velger Del-knappen og deretter E-postrapport. Dette får opp en dialogboks med felt for Emne og Tekst og hierarkiske menyer for Kolonner og Alternativer. Jeg kan gjøre valg for kolonner og alternativer, men jeg kan ikke redigere eller til og med velge den teksten som allerede finnes i emne- og tekstfeltene.

Som et resultat av disse problemene på MacBook Pro har jeg brukt iPad Pro til å samhandle med dialogbokser og returnere oppgaver til studenter, men det er et stort problem. Noen ideer om hva som kan forårsake disse problemene på MBP og hvordan jeg kan fikse dem? Takk!
Vedlegg:
Sist redigert: 2 år 5 måneder siden av pauhana658.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
2 år 5 måneder siden #10113 by bert
Hallo,

Vennligst oppdater din versjon av iDoceo. Hvis du oppdaterer OS, bør du oppdatere tilsvarende
apps.apple.com/app/apple-store/id477120941

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.