Å sende en e-post til både elevene og foreldrene - fungerer ikke (feil?)

Flere
2 år 6 måneder siden - 2 år 6 måneder siden #9981 by Sebastian
Hei folkens,

Jeg ønsker å sende en rapport til både elevene og foreldrene. Men når Mail-vinduet åpnes, er adresselinjen helt tom. Bare hvis jeg klikker på en enkelt elev og klikker "send e-post til begge" fylles adresselinjen skikkelig ut (med begge adressene).

Kan noen hjelpe? Ellers må jeg sende e-posten til elevene først før jeg sender den til foreldrene, noe som er litt irriterende. Jeg tror dette kan være en feil eller fungerer det med deg? Jeg bruker den nyeste Mac-versjonen.

Beste ønsker
Sebastian

Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Dette er komplett gratis for Mac og iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt i V. 4.3)
Sist redigert: 2 år 6 måneder siden av Sebastian.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
2 år 6 måneder siden - 2 år 6 måneder siden #9985 by bert
Hei Sebastian,
Det er en Apple-feil. macOS håndterer ikke Mail-egenskaper når du bruker BCC. Vi rapporterte dette til Apple for lenge siden, men jeg er sikker på at de ikke vil gjøre noe med det.
Som en løsning, åpne Innstillinger (tannhjulikon) > e-post og aktiver "Mottakere i CC"

hilsen,
Bert
Sist redigert: 2 år 6 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
2 år 6 måneder siden #9986 by bert
Hei Sebastian,
Det er en Apple-feil. macOS håndterer ikke Mail-egenskaper når du bruker BCC. Vi rapporterte dette for lenge siden, men jeg er sikker på at de ikke vil gjøre noe med det.
Som en løsning, åpne Innstillinger (tannhjulikon) > e-post og aktiver "Mottakere i CC"

hilsen,
Bert
Følgende bruker(e) sa takk: Sebastian

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
2 år 6 måneder siden - 2 år 4 måneder siden #9987 by Sebastian
Tusen takk for ditt raske svar! Jeg setter pris på det. Løsningen fungerer perfekt, og jeg vil bruke den for fremtiden. Jeg tror ikke foreldrene har noe imot å vite barnets e-postadresse, så ingen grunn til bekymring.

Probiert gjerne meine kleine Korrektur-appen "KURT" for iPad og Mac fra. Sie hilft beim Erstellen individuelle PDF-meldinger og praktiske funksjoner for korrekturprosessen. Dette er komplett gratis for Mac og iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt i V. 4.3)
Sist redigert: 2 år 4 måneder siden av Sebastian.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.