Tvinge synkronisering mellom Mac og iPad?

Flere
2 år 10 måneder siden - 2 år 10 måneder siden #9756 by pauhana658
Tvinge synkronisering mellom Mac og iPad? ble opprettet av pauhana658
Jeg har funnet ut hvordan jeg redigerer MS Word-dokumenter i idoceo på MacBook Pro, men pdf-er er litt mer problematiske, så jeg har begynt å redigere pdf-er i idoceo på min iPad Pro. Det betyr at jeg ofte har idoceo åpen på begge enhetene og spretter mellom dem avhengig av hvilken type dokument studenten har levert.

Synkronisering mellom de to enhetene ser imidlertid ikke ut til å være automatisk når det gjøres endringer på den ene eller den andre enheten. Eller det tar litt tid.

Dette kan være årsaken til et annet synkroniseringsproblem. Noen ganger, etter å ha lagt inn karakterer for en oppgave, hvis jeg deretter bruker den andre enheten til å laste opp filer lastet opp av studenter for neste oppgave og synkronisering ikke har funnet sted, blir alle de angitte karakterene slettet. De merkede filene forblir, men jeg må åpne hver og angi en karakter for den på nytt.

Er det noen måte å tvinge synkronisering på? Eller "Lagre" på en enhet før du flytter til den andre enheten?

Her er et eksempel på etterslep i synkronisering. Den første er fra idoceo på min MacBook Pro, den andre fra min iPad Pro. Merk i den andre kolonnen at MBP-synkroniseringen er treg.
Vedlegg:
Sist redigert: 2 år 10 måneder siden av pauhana658. Grunn: lagt til skjermbilder

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.