Klasser, innganger og iDoceo Connect-vurderinger når du bytter enhet.

Mer
3 år 7 måneder siden #9228 by Axelph
Som tittelen sier, har jeg mistet hele klassens konfigurasjoner fra synkronisering når jeg gjør dem på Mac og omvendt. Jeg lar den vanligvis stå på noen minutter, men problemet er mer tydelig når jeg bytter fra Mac til iPad. Jeg har nettopp mistet en halv iDoceo-oppgave jeg hadde jobbet i omtrent en time. Er det en måte å virkelig vite at en synkronisering har blitt gjort? Noen ganger ser jeg at ikonet endres, men jeg er ikke helt sikker for øyeblikket. Jeg har veldig lyst til å jobbe med iPaden min, men nå er jeg redd jeg skal miste noen av dataene mine, eller alt.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 7 måneder siden #9229 by bert
Hei Axelph,
Sørg for at du jobber med den nyeste versjonen av iDoceo 7.0.9 på begge enhetene dine.
Sørg for at det er nok ledig plass på iCloud-kontoen din

Når du er bekreftet: på enheten der de nåværende dataene dine er, trykk på Alternativer (tannhjulikon) > Skykoblinger > Deaktiver synkroniseringen og aktiver den igjen.
Data kan ikke gå tapt, de er slått sammen mellom enheter. Med denne operasjonen vil du se det samme i begge.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 7 måneder siden #9232 by Axelph
Takk for at du gir meg trygghet. Neste gang skal jeg sjekke grundig. Når det kom til klassene, har jeg nettopp gjenopprettet fra en tidligere sikkerhetskopi eller lastet opp excel-arkene mine igjen, så ingen permanent tapt, men halvparten av iDoceo Connect-spørsmålene mine kom aldri tilbake. Jeg skal famle rundt Mac-en min og se hva som kan forstyrre. Takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.