Vil du gjenopprette manglende notater?

Flere
3 år 9 måneder siden #8759 by Kerryjt
Vil du gjenopprette manglende notater? ble opprettet av Kerryjt
Hei folkens,

Jeg fører daterte notater for alle elevene mine. På en eller annen måte i dag flyttet jeg ved et uhell notater fra to av elevene mine (dato 25/5) til en klasse som ikke hadde noen elever lagt til, og jeg ser nå ut til å ha mistet disse notatene til sammen. Er det en måte å hente dem på? Jeg har sett i søpla og de er ikke der. Jeg sikkerhetskopierer til Dropbox, bør jeg gjøre en gjenoppretting derfra? All hjelp vil bli satt pris på. Takk!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
3 år 6 måneder siden #9132 by Dbatllo
Besvart av Dbatllo på emnet Vil du gjenopprette manglende notater?
Jeg har støtt på et stort PROBLEM. Når du parer iDoceo mellom iPad og Mac for å kunne redigere fra en av de 2 datamaskinene, tapes alle NOTER som elevene har. Et eller annet problem må løses slik at det ikke skjer. Jeg har vært i stand til å gjenopprette en tidligere kopi og gjøre tester, og det er nettopp ved koblingen til ipad-mac at dette skjer.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
3 år 6 måneder siden #9134 by bert
Besvart av bert på emnet Vil du gjenopprette manglende notater?
Takk Dbatllo. Vi har mottatt meldingen din og svart allerede, et enkelt innlegg eller melding settes stor pris på

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
3 år 6 måneder siden #9141 by Dbatllo
Besvart av Dbatllo på emnet Vil du gjenopprette manglende notater?
OK, JEG LØST PROBLEMET.

LØSNING: Det er viktig å bruke samme iDoceo-versjon på begge enhetene (ipad og mac). Etter det, gjenopprett en gammel sikkerhetskopi, synkroniser og alt fungerer fint (merknader også).

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.