Eksporterer data til Google Classroom

Flere
3 år 10 måneder siden - 3 år 10 måneder siden #8692 by JasonEvens
Eksporterer data til Google Classroom ble opprettet av JasonEvens
Hei,
Vi har brukt iDoceo en stund for å gi tilbakemeldinger til studenter - vi bruker rubrikker nå og gir også innsatskarakterer og noen personlige kommentarer. Vi lager deretter en e-postrapport for å dele disse med elevene. De siste par årene har vi bedt dem om å ta et skjermbilde av disse og legge til et dokument på Google Classroom.

Fra september vil vi i større grad bruke lenkene til Google Classroom for å lage klasser osv.
Jeg legger merke til at jeg allerede kan eksportere data fra en fane og få en rubrikk til en oppgave på Google Classroom sammen med deres totale "karakter"

Jeg bare lurer på om følgende forbedringer kan gjøres:

1) Kan data fra andre kolonner innlemmes i rubrikken som blir importert - som det gjør når du lager en e-postrapport der du velger kolonner - for øyeblikket kan du ikke velge flere kolonner tror jeg?

2) Kanskje rubrikken bare viser teksten for karakterene som er gitt i stedet for hele rubrikken - eller i det minste ha en mulighet til å gjøre dette for ikke å overvelde en elev med all teksten for alle mulige karakterer.

Takk,

Jason.
Sist redigert: 3 år 10 måneder siden av JasonEvens.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
3 år 10 måneder siden #8699 by JasonEvens
Besvart av JasonEvens på emnet Eksporterer data til Google Classroom
Hei Bert,
Noen tanker om dette kan være mulig?
Takk,
Jason.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
3 år 10 måneder siden #8700 by bert
Besvart av bert på emnet Eksporterer data til Google Classroom
Jeg skal se hva vi kan gjøre Jason. Google har noen begrensninger på tredjepartsintegrasjoner, og vi fokuserer for øyeblikket på å tilby nye alternativer i vår iDoceo Connect-plattform.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.