Elever i flere klasser

Mer
6 år 1 måned siden - 6 år 1 måned siden #7389 by Cheryl
Elever i flere klasser ble opprettet av Cheryl
Er det mulig å koble til eller identifisere elever som jeg ser i forskjellige klasser? For eksempel har jeg mange elever som jeg ser i mattetimene mine og senere i naturfagklassene mine. Jeg underviser 12 klasser i uken og omtrent 350 elever, så jeg skjønner ikke alltid at jeg ser noen elever flere ganger. Resultatet jeg ser etter er å ha de samme dataene for disse studentene (Foto, e-post, kontakt osv.)
Sist redigert: 6 år 1 måned siden av Cheryl.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 1 måned siden - 6 år 1 måned siden #7390 by bert
Besvart av bert på emnet Elever i flere klasser
Du vil se det her. Den nederste linjen vil vise alle klassene en bestemt student går på

Sist redigert: 6 år 1 måned siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 1 måned siden #7391 by Cheryl
Besvart av Cheryl på emnet Elever i flere klasser
Hei, takk for raskt svar. Det vises ikke for meg. Jeg dobbeltsjekket ved å kopiere en elev fra en klasse til en annen klasse for å sikre at alle detaljer var korrekte, og deretter sjekke sammendragssiden på nytt for å se om den alternative klassen var der. Det var de ikke.

Problemet mitt er at hvis jeg oppdaterer datadetaljene i en klasse, må jeg finne den andre klassen og endre den der også. Takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 1 måned siden - 6 år 1 måned siden #7392 by bert
Besvart av bert på emnet Elever i flere klasser
Personlige detaljer vil ikke synkroniseres på tvers av klasser.
Når det gjelder sammendraget, må du installere den nyeste versjonen av iDoceo som er tilgjengelig i App Store

Du kan overføre personlig informasjon fra karakterbok > verktøy > Elev > Velg > Kopier
Sist redigert: 6 år 1 måned siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.