Studentrapport

Flere
6 år 2 måneder siden - 6 år 2 måneder siden #7324 by Nenuial
Studentrapport ble opprettet av Nenuial
Jeg har et spørsmål og en forespørsel angående Studentrapporten.

Først spørsmålet:
Hva er vitsen med de to tekstfeltene du får når du genererer studentrapportene i karakterboken ved å bruke Del-knappen? I det øvre feltet "tittel" (?) har jeg en gammel tittel som ser ut til å være resirkulert fra. Jeg vet ikke nøyaktig hvor lenge siden, men hvis jeg endrer den, ser det ut til at det ikke er noen effekt overhodet i rapportene som genereres.

For forespørselen:
Når jeg er under innstillinger -> Studentrapport slår jeg på "Kun på første side" og jeg genererer deretter Studentrapport under Karakterbok -> Del (ikonet med pilen oppover) og jeg velger "Åpne i", så er overskriftsbildet mitt kun på første side. Jeg ventet det på den "første siden" til hver nye student. Nå kan jeg bruke ZIP-alternativet og deretter skrive ut hver pdf individuelt, men å ha den globale filen med overskriften på hver nye student ville være raskere. Det samme "problemet" gjelder også for sidetall.
Sist redigert: 6 år 2 måneder siden av Nenuial.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 2 måneder siden #7327 by bert
Besvart av bert på emnet Studentrapport
Hei Nenuial,

Den første tittelen er emnet for e-posten din, den andre er brødteksten.
Ved sending av elevrapport på e-post til elever/foreldre vil begge felt bli tatt i betraktning.

Noterte "Første side"-problemet

hilsen
Følgende bruker(e) sa takk: Nenuial

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
6 år 2 måneder siden #7329 by Nenuial
Besvart av Nenuial på emnet Studentrapport
Takk for de svarene. Jeg bruker bare svært sjelden e-postalternativet.

Er det en måte for meg å bli kvitt det lagrede e-postemnet jeg må ha skrevet inn en gang for år siden? Jeg har prøvd å generere e-poster med et tomt emne, men det ser ikke ut til å fjerne emnet jeg har.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.