Rubrikkproblem

Mer
6 år 4 måneder siden #7249 by Bakholdsangrep 66
Rubrikkproblem ble opprettet av Bakholdsangrep 66
Hei Bert

Jeg laget en rubrikk for å vurdere papirer.
Den har 7 kolonner og 14 rader (inkludert overskrifter)

Ved bruk av rubrikken, inntasting av merker for elever, har noe av teksten forsvunnet .. hovedsakelig fra de fire siste kolonnene eller så. Noen ganger er det bare antall poeng igjen og noen ganger er det bare en tom farget celle.

Når jeg erstatter teksten min med bare ett ord i hver celle mens du redigerer, ser det ut til at rubrikken hjelper.
For eksempel, i stedet for å skrive hele beskrivelsen, legger jeg bare inn ord som fantastisk, bra, ok, så så, dårlig og ingenting der. Når jeg så lagrer rubrikken og begynner å evaluere elever, kan jeg velge fra hver kolonne ved å bruke teksten min til å evaluere den første radkategorien og deretter den neste og så videre.

Kort sagt... teksten forsvinner, noe som gjør det nesten umulig for meg å bruke rubrikken, for når du evaluerer eleven ved å klikke på det relevante rommet i rubrikken kan du velge mellom alternativene med 5,4,3,2,1,0 poeng men teksten er ofte ikke helt der... Å forfriske ved å trekke denne menyen ned hjelper ikke, men resulterer bare i å få teksten erstattet og komme i veien for hverandre.

Synes det er vanskelig å forklare på grunn av de tekniske termene... håper du kan hjelpe meg. :(

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 4 måneder siden #7250 by bert
Besvart av bert på emnet Rubrikkproblem
Sørg for at du arbeider med den nyeste versjonen 4.10
Hvis du allerede er, send oss ​​et par skjermbilder på support@idoceo.net

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.