Synkronisere timeplaner med Apple/Google Kalender?

Mer
3 år 7 måneder siden - 3 år 7 måneder siden #9086 by pauhana658
Idoceo 7-oppdateringen er fantastisk, det samme er den nye MacOS-appen. Mye å utforske i begge apps, men jeg er spesielt interessert i alt som har med tidsplaner og kalendere å gjøre.

Synkroniserer den nye idoceo timeplanene tilbake til Apple/Google Kalender? Hendelser fra kalenderen min vises i ideoceos kalender (selv om som heldagsbegivenheter, ikke som planlagte tider), men jeg vil at timeplanene skal vises i Apple/Google-kalenderen min. Det ville spare meg for mye tid og krefter hvis jeg kunne legge inn tidsplaner i idoceo og få de samme timeplanene vist i Apple/Google-kalenderen min.

Funksjonen har vært på utviklingsveikartet i noen år nå og ser ut til å være en populær forespørsel ut fra synspunktene som tråden har fått.

Har den nye ideoceo denne funksjonen ennå?
Sist redigert: 3 år 7 måneder siden av pauhana658.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 7 måneder siden #9087 by bert
Det er fortsatt i veikartet vårt pauhana658. Vi måtte først fokusere på den nye iDoceo for macOS-versjonen, BigSur og iOS14. Vi vil kunne jobbe med flere interessante tillegg rett etter det.
Følgende bruker(e) sa takk: pauhana658

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 5 måneder siden #9390 by Zaxonov
Det lette jeg også etter. Jeg er veldig glad for å se at det står i veikartet!

Skolen min går over til delvis digital og lærere og elever skal få iPad. Jeg promoterer noen apps som vi trenger, og denne funksjonen kan selge iDoceo til min rektor. Spesielt hvis vi hadde mulighet til å dele en spesifikk kalender for hver klasse. Klassene vil ha sin egen kalender delt mellom lærere som du spesifiserer i klasseinformasjonen. Selvfølgelig på siden, ville en annen kalender for læreren eksistere.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
2 år 10 måneder siden #9793 by pauhana658
Besvart av pauhana658 på emnet Synkronisere timeplaner med Apple/Google Kalender?
Sange lovsang for idoceo til en medlærer her om dagen, og alt gikk bra. Læreren ble overrasket over hvor mye idoceo kan gjøre for å gjøre klasseromslæring enklere for både lærer og elever. Men mens han viste ham planleggeren og kalenderen, spurte han om de kunne kobles til PC-kalenderen hans (Google Kalender?). Og jeg måtte si nei. Det tømte samtalen ganske raskt.

Noen oppdateringer om denne svært etterlengtede nye idoceo-funksjonen? Nudge, nudge, wink, wink, hint, hint.
Følgende bruker(e) sa takk: Zaxonov

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.