Glemte å legge til en ferie og nå er 2 ukers syklus feil

Mer
4 år 5 måneder siden #8351 by Bob Huskins
Hei,
Jeg er ny i både undervisning og Idoceo (double whammy!). Jeg bruker en timeplan med et to ukers mønster (WK1 deretter WK2 og tilbake til WK1 osv.) og jeg har min planlegger generert for inneværende studieår med leksjonsplaner knyttet til klassene mine (gjort via dagboken). Jeg glemte å legge til Halloween-ferien vår (28. oktober til 1. november); Jeg la til disse helligdagene i dag og tenkte at de ville sprette hele kalenderen én uke fremover, men de har nettopp overskrevet den uken uten endringer andre steder.
Ideelt sett vil jeg kunne flytte/støte hele kalenderen fremover en uke slik at Idoceo-planen min er på linje med skolens toukersmønster igjen.

Er dette mulig?
All hjelp settes veldig stor pris på!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 5 måneder siden #8352 by Bob Huskins
Det endte med at jeg eksporterte dagbokdataene for hver klasse og kopierte de nye ukeoppsettene tilbake til timeplanen. Ved å gjøre det la jeg også merke til at jeg hadde gått glipp av en annen ferie som ville forårsaket meg det samme problemet i mars 2020 - note to self: Vær mer forsiktig og få det riktig første gang!

Les et annet innlegg lenger ned, og jeg la merke til at det jeg ser etter som en løsning ikke er en del av den nåværende Idoceo-programvaren.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.